تاریخ انتشار: 1398/12/28 21:37
کد خبر: 67233

چرا بازنشسته نمی شوم؟ به این دلیل که هنوز هم احساس خوبی دارم!

جان لوئیجی بوفون، دروازه بان یوونتوس، مصاحبه جالبی با شبکه رسمی این باشگاه انجام داده است.
چرا بازنشسته نمی شوم؟ به این دلیل که هنوز هم احساس خوبی دارم!

جان لوئیجی بوفون کار خود را به شکل حرفه‌ای از باشگاه پارما آغاز کرد و بعد از درخشش در این تیم راهی یوونتوس و حالا بعد از گذراندن ۱۸ سال از دوران فوتبال خود در بیانکونری به اسطوره بی بدیل این باشگاه تورینی تبدیل شده است.

این باور وجود داشت که بوفون از کودکی به عنوان یک هوادار جنوا بزرگ شده است. با این وجود او در مصاحبه با شبکه یوونتوس صحبت های دیگری را مطرح کرده است: " آیا شما می خواهید این موضوع را به من القا کنید؟ من هرگز چنین حرفی نزده ام چرا که تا سن هفت سالگی طرفدار یوونتوس بودم.

اما من عاشق جیووانی تراپاتونی بودم و حتی با رفتن او به اینتر نیز اصلا از عشق من به او کاسته نشد. بعد از آن طرفدار تیم هایی نظیر پسکارا، آولینو و کومپوباسو شدم سپس از سن دوازده سالگی طرفدار جنوا شدم."

بوفون در تابستان سال ۲۰۱۸ از یوونتوس جدا شد و به پاری سن ژرمن پیوست. با این وجود تنها بعد از یک سال به تورین و باشگاه یوونتوس بازگشت. به نظر می‌رسد که بوفون در سن ۴۲ سالگی نیز هیچ تصمیمی برای بازنشستگی نگرفته است. او در این باره می‌گوید: " بازگشت به یوونتوس یک امر طبیعی بود. باید بگویم که من یک سال فوق العاده را در پاری‌سن‌ژرمن پشت سر گذاشتم و در واقع به حضور در این تیم نیاز داشتم.

من نمی دانم که سال آینده چه اتفاقی رخ خواهد داد. دو سال پیش یک بار بازنشسته شدم اما دوباره یکسری اتفاقات باعث شد که برگردم. چرا من بازنشسته نمی شوم؟ به این دلیل است که هنوز هم احساس خوبی دارم و می خواهم به رویاهایی که در کودکی داشتم، احترام بگذارم."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3gq85z

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سنگربان یوونتوس به رکورد مالدینی رسید+عکس