تاریخ انتشار: 1395/06/03 13:01
نقل و انتقالات؛
کد خبر: 265814

ستاره ی لیگ برتر همچنان بدون تیم!

کاپیتان سابق تیم سپاهان می گوید حاضر شده با سپاهان قرارداد سفید امضا کند اما مسئولان باشگاه رضایت ندادند؛ او می‌گوید به خاطر سپاهان بدون تیم مانده.
ستاره ی لیگ برتر همچنان بدون تیم!

هادی عقیلی که همچنان با مسئولان باشگاه سپاهان به توافق نرسیده، بلاتکلیف است. او چند روز پیش جلسه ای با مدیران باشگاه سپاهان هم برگزار کرد اما این جلسه نیز نتیجه ای در برنداشت.

عقیلی درباره آخرین وضعیتش توضیحاتی را ارائه کرد که در ادامه آمده است:

می خواستم قرارداد سفید امضا کنم

پس از اینکه نامه ای به باشگاه زدم تا تکلیف من را روشن کنند، روز پنجشنبه ۲۸ مرداد به دیدار مدیران باشگاه رفتم و جلسه‌ای را برگزار کردیم. در این جلسه باقریان، اخوان و مسئول حقوقی باشگاه حضور داشتند و می خواستم قرارداد سفید امضا کنم که بعدا گفتند هیات مدیره باید در این باره تصمیم گیری کند.

جلسه هیات مدیره برگزار نشده

قرار بود روز شنبه جلسه هیات مدیره برگزار شود اما دوشنبه گفتند که هنوز جلسه ای برگزار نشده و به زودی این اتفاق می افتد. تا این لحظه هم هیچ اطلاعی به من داده نشده است و دلیلش را نمی دانم.

من را پاسکاری می کنند

من درجلسه با مدیران باشگاه اعلام کردم به خاطر مردم اصفهان و هواداران خوب سپاهان که همیشه نسبت به من لطف داشتند، از قرارداد مالی ام می گذرم و حاضرم سفید امضا کنم. متاسفانه اما باز هم چنین قراردادی امضا نشد و گفتند باید در هیات مدیره بررسی کنیم. از سوی دیگر می شنوم که می گویند کادرفنی مرا نمی خواهد. برایم جالب است که مرا به هیات مدیره ارجاع می دهند، هیات مدیره به کادرفنی ارجاع می دهد و کادرفنی ارجاع می دهد به مدیریت! این شرایط واقعا برایم غیرقابل تحمل است.

این همه بی احترامی کافی است

همیشه دوست داشتم با پیراهن سپاهان از فوتبال خداحافظی کنم. هواداران خوب سپاهان بداند که من می خواستم قرارداد سفید امضا کنم اما ظاهرا امکان پذیر نیست. حالا که این شرایط پیش آمده با همان قرارداد قبلی در خدمت باشگاه سپاهان خواهم بودو چون این همه بی احترامی دیگر کافی است.

به خاطر قراردادم با سپاهان بیرون ماندم

من به خاطر وضعیتم با سپاهان پیشنهادهایی که از تیم های دیگر داشتم را از دست دادم. با توجه به قراردادم نتوانستم با تیم های دیگر مذاکره کنم و الان تنها بازیکنی هستم که بیرون مانده ام. دلیل اینکه چنین مصاحبه ای را هم انجام دادم فقط به خاطر این است که مردم شریف اصفهان از وضعیتم باخبر شوند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ne6bg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آقای عقیلی! با بیانیه مشکل حل نمی شود