تاریخ انتشار: 1398/12/27 12:02
کد خبر: 67391

بهاروند و طالقانی؛مشکوک به کرونا

فدراسیون فوتبال که پس از استعفای مهدی تاج رئیس ندارد، با کسالت سرپرست جدید و خانه نشینی او عملاً روی هواست و کسی برای انجام امور در آن حضور ندارد.
بهاروند و طالقانی؛مشکوک به کرونا

حیدر بهاروند و عبدالکاظم طالقانی، سرپرست فدراسیون فوتبال و عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال از هفته گذشته دچار کسالت شدیدی شده و در خانه قرنطینه شده‌اند. کسالت آن‌ها مشکوک به کروناست که این روز‌ها بسیاری را مبتلا کرده و بهاروند و طالقانی نیز تا این لحظه مشکوک به بیماری کرونا هستند.

پس از استعفای مهدی تاج، رئیس فدراسیون فوتبال و در غیاب علی کفاشیان که نایب رئیس اول فدراسیون فوتبال بود، حیدر بهاروند به عنوان نایب رئیس دوم مسئولیت این فدراسیون را به عنوان سرپرست به عهده گرفت. حالا که او از چند روز پیش در خانه قرنطینه شده و مشکوک به کروناست، کسی در فدراسیون فوتبال برای انجام امور ریاست فدراسیون فوتبال نیست. از همین رو بسیاری از امور جاری و آتی فدراسیون روی هواست و حتی وزارت ورزش و جوانان نیز نمی‌داند در رابطه با فعالیت‌های فدراسیون فوتبال باید با چه کسی هماهنگی‌های لازم را انجام دهد.

از سویی عبدالکاظم طالقانی، عضو هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال نیز شرایط مشابه حیدر بهاروند را دارد که خانه نشینی و قرنطینه این دو، جلسه هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال در روز چهارشنبه را لغو کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vlrbb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مسابقات فوتبال تونس به حالت تعلیق در آمد