تاریخ انتشار: 1395/05/25 18:03
کد خبر: 267545

آلگری ایگواین را از ترکیب کنار میگذارد

سرمربی تیم فوتبال یوونتوس در نظر دارد که مهاجم گران‌قیمت تیمش را از فهرست بازیکنان ترکیب اصلی بانوی پیر خط بزند.
آلگری ایگواین را از ترکیب کنار میگذارد

به گزارش سرویس فوتبال خارجی فرتاک ورزشی / مشکل اضافه وزن گونسالو ایگواین و ناآمادگی جسمانی او برایش دردسر ساز خواهد شد، چرا که ماسیمیلیانو آلگری تصمیم گرفته است او را از ترکیب اصلی بانوی‌پیر برای هفته اول سری A خط بزند.

یوونتوسی‌ها ایگواین، آقای گل فصل گذشته سری A را با گران‌ترین قرارداد به ثبت رسیده در تاریخ کالچو و به ازای 90 میلیون یورو از ناپولی به خدمت گرفتند، اما عملکرد ضعیف او در بازی‌های دوستانه پیش‌فصل تورینی‌ها از جمله تساوی 2-2 برابر اسپانیول که 90 دقیقه در میدان حضور داشت، آلگری را مأیوس کرده است.

در همین راستا، نشریه توتواسپورت ایتالیا که از منابع خبری نزدیک به باشگاه یوونتوس محسوب می‌شود، گزارش کرده است که آلگری قصد دارد برای بازی اول تیمش در فصل جدید سری A که شنبه هفته آینده در خانه برابر فیورنتیناست، چهارمین بازیکن گران‌قیمت تاریخ را نیمکت‌نشین کند و به جای او زوج ماریو ماندزوکیچ و پائولو دیبالا را به میدان بفرستد.

برخلاف ایگواین که در بازی دوستانه برابر اسپانیول چندان درخشان ظاهر نشد، دیبالا که در نیمه دوم به میدان رفت، تأثیر بسزایی بر عملکرد قهرمان فصل گذشته ایتالیا گذاشت. او نه تنها گل اول تیمش را ساخت بلکه گل دوم را به نام خودش ثبت کرد.

ایگواین فصل گذشته در 35 بازی‌اش در سری A سی‌وشش گل زد، اما با وضعیت جسمانی که او در حال حاضر دارد بعید به نظر می‌رسد که بتواند شروعی به‌یادماندنی را تجربه کند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xrgnw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


آلگری نگران اضافه وزن ایگواین