تاریخ انتشار: 1395/05/25 19:30
کد خبر: 267522

مهردادجمشیدی: گلف شهرداری تهران چشم انداز در خشانی خواهد داشت

دبیر انجمن گلف شهرداری تهران گفت: با توجه به پتانسیل و فضاهای سبز تهران و رویکرد 2 ،3 ساله فدراسیون برای همگانی کردن گلف و رشته های زیر مجموعه تعاملاتی با شهرداری های مناطق مختلف داشته ایم.
مهردادجمشیدی: گلف شهرداری تهران چشم انداز در خشانی خواهد داشت

به گزارش فرتاک ورزشی، مهردادجمشیدی اظهارداشت: با شهرداری مناطق 22 و 6 جلساتی برگزار کردیم؛ مقرر شد فضاهای مدنظری که قابلیت راه اندازی دارند بازبینی شوند. در این باره نامه ای هم برای هماهنگی های لازم در روزهای آینده ابلاغ می شود.

وی افزود: منطقه آبشار تهران و دریاچه چیتگر که در ایام تعطیل هفته حدود 1 میلیون بازدیدکننده دارد به عنوان محل احداث آکادمی گلف انتخاب شده است و علاوه بر گلف در این مناطق زمینه و اقدامات لازم برای راه اندازی رشته های زیرمجموعه گلف از جمله بهکاپ و مینی گلف نیز انجام می گیرد.

دبیر این انجمن افزود: هدفمان همگانی کردن گلف است چرا که از ابتدا گلف به عنوان ورزشی لوکس و ویژه افراد ثروتمند تلقی شده و درصددیم احداث آکادمی گلف را در تهران آغاز و سپس در مراکز استان ها گسترش دهیم.

جمشیدی گفت: وسایل گلف با هزینه بیش از 200 میلیون تومان برای جذب دوستداران این رشته در اختیار استان ها قرار داده ایم و به طورحتم شهرداری در دستیابی به اهدافمان حتی در شهرستان ها کمک شایانی خواهد کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4y5vmy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیروزی شهرداری کاشان مقابل ماهان تهران
اختصاصی/