تاریخ انتشار: 1398/12/24 21:11
کد خبر: 67646

همه موفقیت منچستریونایتد به من اختصاص ندارد/هر بازی بهتر و بهتر می شویم!

برونو فرناندز، ستاره پرتغالی منچستر یونایتد، معتقد است که عملکرد خوب شیاطین سرخ در بازی‌های اخیر به کل تیم مربوط است.
همه موفقیت منچستریونایتد به من اختصاص ندارد/هر بازی بهتر و بهتر می شویم!

عملیات نقل و انتقالاتی بسیار طولانی نهایتاً در زمستان به سرانجام رسید و برونو فرناندز با قراردادی به ارزش ۵۵ میلیون یورو از اسپورتینگ لیسبون به منچستر یونایتد پیوست. شیاطین سرخ مطمئن بودند که ستاره پرتغالی می تواند تاثیر شگرفی بر عملکرد آن ها بگذرد و همین اتفاق نیز رخ داده و برونو فرناندز تا به این لحظه به خوبی جای خالی پل پوگبای مصدوم را پر کرده است.

برونو فرناندز حالا در مصاحبه با اسکای اسپورتس درباره انتقالش به منچستریونایتد گفت: " این تصمیم بسیار آسان بود چرا که وقتی شانس حضور در اینجا را داشتم، دو بار فکر نکردم. من با اسپورتینگ لیسبون صحبت کردم و آنها نیز مذاکراتی را با منچستریونایتد انجام داده بودند. به آن ها گفتم که انتخاب اول من منچستریونایتد است چرا که این همان چیزی است که در حرفه ام به آن احتیاج دارم.

فرناندز در ادامه گفت: " من از یک ماه قبل چنین عملکردی را از تیم متصور بودم. ما عطش زیادی داریم و هر بازی بهتر و بهتر می شویم. ما در یک ماه گذشته عملکرد فوق العاده ای داشتیم و می‌توانم بگویم یک شروع جدید بعد از برونو وجود داشته است. اما همه موفقیت منچستریونایتد به من اختصاص ندارد بلکه به کل تیم مربوط می شود. منچستریونایتد به تمرکز بالا احتیاج دارد و فکر می‌کنم که اگر برنو هم وجود نداشت همین عملکرد را از آنها شاهد بودیم."

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yxkmb

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمجید ویژه سرمربی یونایتد از ستاره تیمش