تاریخ انتشار: 1395/05/24 12:05
اختصاصی/
کد خبر: 267825

عباس زاده به تنهایی نساجی را لیگ برتری می کند؟

نساجی مازندران در اولین بازی خانگی خود با گل های قشنگ محمد عباس زاده و پشتک های معروف او نفت مسجد سلیمان را شکست داد. نفت مسجد سلیمانی که در گام نخست بر خلاف نساجی که 3-1 شکست خورده بود با 3 گل پیروز شده بود.
عباس زاده به تنهایی نساجی را لیگ برتری می کند؟

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، انصافا تماشاگران پرشور قائمشهری  یک بازی خوب را دیدند چرا که نفت مسجد سلیمان هم با هدایت سهراب بختیاری زاده خوب بازی کرد و حتی پیش از اینکه نساجی به گل برسد موقعیت های خوب گلزنی داشت و در صحنه ای هم مسجد سلیمانی ها معتقد بودند که داور می توانست برای آنها پنالتی بگیرد.

محمد عباس زاده که از نساجی به پرسپولیس آمد و البته در این تیم پدیده شد بعد از جدایی از پرسپولیس هیچ گاه نتوانست همان محمد عباس زاده سر حال آماده نشان دهد اما با نمایشی که در بازی با نفت مسجد سلیمان داشت نشان داد که می خواهد به روزهای خوب گذشته برگردد.

محمد عباس زاده از آن دسته از مهاجمانی است که شاید زیاد ندود و درگیر نشود اما چارچوب شناس خوبی است و توپ های سخت را هم به راحتی گل می کند.

فصل گذشته حمید کاظمی در تیم نساجی عنوان آقای گلی لیگ یک را  به دست آورد و در همان روزهای ابتدایی نقل و انتقالات به تیم خونه به خونه رفت. با شروع خوب محمد عباس زاده دور از ذهن نیست نساجی این فصل هم معرف آقای گل لیگ یک باشد.

تماشاگران پرشور و پرتعداد قا ئمشهری هم از بازی خوب نساجی به وجود آمدند و به نظر می رسد حال دیگر شکست در برابر اکسین را فراموش کرده اند و نگاه امیدوارانه ای به آینده نساجی دارند. آنها در بازی با نفت مسجد سلیمان 90 دقیقه پرشور حامی تیم خود بودند و در پایان هم محمود فکری و شاگردانش را تحسین کردند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36gkp9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


برای شکست نساجی تمرین کردایم/ امیدوارم فکری و نساجی به غیر از بازی با ما موفق شوند