تاریخ انتشار: 1398/12/20 20:33
کد خبر: 68062

العین با شکست الشارجه به فینال راه یافت

العین امارات در دیداری جذاب و حساس به برتری مقابل الشارجه دست پیدا کرد.
 العین با شکست الشارجه به فینال راه یافت

در نخستین مسابقه مرحله نیمه نهایی جام ریاست جمهوری امارات، تیم‌های مدعی قهرمانی الشارجه و العین که نمایندگان این کشور در لیگ قهرمانان آسیا هستند، از ساعت ۱۷:۱۰ امشب در استادیوم خالی از تماشاگرِ الجزیره مقابل هم قرار گرفتند.

بازی هجومی و هیجان‌انگیز آغاز شد و در دقیقه ۴ العین با گلزنی بالاژ ژوژاک به گل رسید، اما مارکوس وینیسیوس برزیلی در دقیقه ۱۲ گل تساوی را برای الشارجه به ثمر رساند.

العین که حملات بیشتری در این دیدار داشت، در دقایق ۳۲ و ۳۸ توسط اسلام‌خان و کایو کاندو دو گل به ثمر رساند ولی الشارجه توانست در دقیقه ۴۲ این مسابقه پُر گل، برای دومین بار دروازه العین را باز کند تا امیدوار به جبران نتیجه در ادامه مسابقه شود.

الشارجه که در دو مسابقه رفت و برگشت این فصل مقابل العین یک برتری و یک مساوی داشت، اما در جام حذفی برابر این تیم شکست خورده بود، امشب هم نتوانست به پیروزی دست پیدا کند و با نتیجه ۳ بر ۲ مغلوب شد تا در صعود به فینال جام ریاست جمهوری امارات ناکام بماند.

تیم العین که یکی از تیم‌های گروه D لیگ قهرمانان است، در دو دیدار اخیرش در این رقابت‌ها دو شکست مقابل سپاهان ایران و النصر عربستان داشته و الشارجه امارات نیز در آسیا با یک باخت برابر التعاون عربستان و یک تساوی با پرسپولیس یک امتیاز به دست آورده است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nqvpv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رفتار عجیب سرمربی سابق استقلال در امارت سوژه شد