تاریخ انتشار: 1398/12/19 20:53
کد خبر: 68169

تایید تاتنهام بر دوری طولانی مدت بازیکن هلندی

باشگاه تاتنهام تایید کرد که بازیکن هلندی این تیم یعنی استیون برخواین به مدت طولانی از میادین دور خواهد بود.
تایید تاتنهام بر دوری طولانی مدت بازیکن هلندی

تاتنهام روز گذشته در چهارچوب رقابت های هفته بیست و نهم لیگ برتر انگلیس مهمان برنلی بود و در نهایت با تساوی ۱-۱ متوقف شد تا شانس تیم ژوزه مورینیو برای کسب رتبه چهارمی و حضور در لیگ قهرمانان اروپای فصل آینده کم تر شود.

دیدار تاتنهام برابر برنلی اما حاوی یک اتفاق تلخ برای تیم لندنی بود. ستاره جوان این تیم یعنی استیون برخواین در لحظات پایانی بازی دچار مصدومیت از ناحیه مچ پا شد. اتفاقی که باعث شد روز مورینیو در کنفرانس مطبوعاتی پس از بازی بگوید: " بله. برنامه این بود که استیون ۵۵ تا ۶۰ دقیقه بازی کند و بعد لوکاس بیاید. من می‌خواستم بازیکنانی که کم تر بازی کرده بودند مقابل برنلی به کار گرفته شوند اما شرایط طور دیگری پیش رفت. استیون مجبور شد ۹۰ دقیقه بازی کند و به همین دلیل هم مصدوم شد."

حالا و در همین رابطه لحظاتی پیش باشگاه تاتنهام تایید کرد که مصدومیت استیون برخواین جدی تر از حد تصور بوده و این بازیکن باید برای مدت طولانی از میادین دور باشد و به ریکاوری بپردازد؛ اتفاقی که بعد از مصدومیت های پیاپی بازیکنان تاتنهام در فصل جاری، می تواند خبر بسیار تلخی برای جذب ژوزه مورینیو در این مقطع حساس باشد.

تاتنهام پیش از این بازیکنانی نظیر هری کین و سون هیونگ مین را به دلیل مصدومیت از دست داده بود و حالا برخواین نیز در آستانه دیدار حساس برابر لایپزیک در لیگ قهرمانان به لیست مصدومان باشگاه لندنی اضافه شده است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xkdgp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


کاسه صبر مورینیو در حال لبریز شدن