تاریخ انتشار: 1398/12/18 10:11
کد خبر: 68340

کاسه صبر مورینیو در حال لبریز شدن

ژوزه مورینیو سرمربی تاتنهام بعد از تساوی دیشب تیمش مقابل برنلی به انتقاد از عملکرد تانگوی اندومبله ستاره تاتنهام پرداخت و به او هشدار داد که کاسه صبرش در حال لبریز شدن است.
کاسه صبر مورینیو در حال لبریز شدن

بعد از آنکه تاتنهام دیشب در زمین برنلی نتیجه‌ای بهتر از تساوی 1-1 بدست نیاورد، ژوزه مورینیو سرمربی اسپرز در پایان بازی به انتقاد از عملکرد تانگوی اندومبله ستاره این تیم پرداخت و به او هشدار داد که کاسه صبرش از عملکرد دور از انتظار او در حال لبریز شدن است.

مورینیو دیشب در خط میانی تیمش از اولیور اسکیپ در کنار اندومبله استفاده کرده بود ولی اندومبله که در حال حاضر رکورددار گران‌ترین خرید تاریخ تاتنهام است در این بازی به هیچ وجه در حد انتظار ظاهر نشد. مورینیو که تیمش در نیمه اول 1-0 از برنلی عقب افتاده بود در نیمه دوم تاکتیکش را تغییر داد و از دفاع سه‌نفره استفاده کرد و به این ترتیب بود که اسکیپ و اندومبله جای خود را به لوکاس مورا و جیووانی لوسلسو دادند و این دو نقش مهمی در به ثمر رسیدن گل تساوی تاتنهام بازی کردند.

مورینیو در پایان بازی گفت:" به نظرمن کیفیت بازی و دینامیزم لوکاس و لوسلسو تاثیر مهمی در بازی ما باشد. ما در نیمه اول چیزی داشتیم که در نیمه دوم دیگر از آن خبری نبود و رویهم‌رفته عملکرد ما در نیمه دوم به مراتب بهتر بود. خستگی، در هر حال خستگی است و لوکاس و لوسلسو هم خسته بودند. برگوین و دله آلی هم همینطور. ولی دیدید که آنها هر چه در توان داشتند رو کردند".

مورینیو در ادامه صحبتهایش بدون اسم بردن از اندومبله به او اشاره کرد و گفت:" من انتظار داشتم بازیکنانی که خسته نیستند خیلی بیشتر به تیم کمک کنند و معتقدم بعضی‌ها باید این را درک کنند که این لیگ، لیگ برتر است. شاید این اولین تجربه او بود، اولین باری بود که به برنلی می‌آمد. امیدوارم او فصل آینده بتواند عالی باشد ولی تا این لحظه که به اندازه کافی خوب نبوده".

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p6xva

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مورینیو:نتیجه منصفانه نبود