تاریخ انتشار: 1398/12/15 13:21
کد خبر: 68614

توخل: پاری سن ژرمن با نیمار و امباپه مشکلی ندارد

سرمربی پاری سن ژرمن بعد از پیروزی برابر لیون در جام حذفی فرانسه به ستایش از نیمار و امباپه پرداخت.

توخل: پاری سن ژرمن با نیمار و امباپه مشکلی ندارد

و به نقل از اکیپ، پاری سن ژرمن در جام حذفی فرانسه توانست با درخشش امباپه و نیمار به پیروزی برسد.

در این دیدار که پاری سن ژرمن مهمان لیون بود  توانست که با نتیجه ۵ بر یک به پیروزی دست پیدا کند این  درحالی بود که لیون چند روز پیش در لیگ قهرمانان اروپا توانسته بود که یوونتوس را شکست دهد.

توخل در نشست خبری بعد از بازی گفت: بازی سخت و در سطح لیگ قهرمانان اروپا بود. بازی بسیار خوب و مقتدرانه ای را به نمایش گذاشتیم. در نبردهای تن به تن موفق بودیم و در نهایت با شایستگی به پیروزی دست به پیدا کردیم.

او ادامه داد: زدن ۵ گل آن هم در ورزشگاه خانگی لیون خیره کننده است. این نشان می دهد که ما از نظر فنی و بدنی در شرایط خوبی قرار داریم. مدتها است که در سطح بالایی بازی می کنیم.

توخل درباره نیمار گفت: نیمار بسیار خوب بازی کرد. او همیشه خطرناک است. نیمار کلید نتایج درخشان برای ما است. او نیاز به حضور در همه بازی ها دارد. وقتی او آماده باشد در هر دیداری سرنوشت ساز خواهد بود.

سرمربی پاری سن ژرمن درباره امباپه هم گفت: بعد از دیدار برابر دورتموند شاهد یک بازی خوب دیگر از امباپه بودیم. او برابر دیژون هم خوش درخشید و توانست امشب هت تریک کند. امباپه از سرعت خود به خوبی استفاده می کند. او هم در شرایط بسیار خوبی قرار دارد. پاری سن ژرمن با آمادگی نیمار و امباپه مشکلی نخواهد داشت.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nqmrv

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


توخل: با نیمار به همه اهداف خود می‌رسیم