تاریخ انتشار: 1398/12/14 10:39
کد خبر: 68738

چند پیشنهاد به سرمربی سابق آبی ها؛چرا استراماچونی زیر بار نرفت؟!

در جنگ دو اینتری سابق این والتر زنگا بود که در نهایت جلوتر از آندره آ استراماچونی موفق به امضای قرارداد برای هدایت کالیاری و بازگشت به سری A شد.
چند پیشنهاد به سرمربی سابق آبی ها؛چرا استراماچونی زیر بار نرفت؟!

کالیاری برخلاف دو رفت لیگ ایتالیا در دور برگشت اصلا نتایج خوبی با رولاند ماران کهنه کار نگرفت تا سران باشگاه در فکر ایجاد تغییرات و بهره بردن از مربی جدیدی باشند. در این راه نام دو چهره اینتری سرشناس به عنوان گزینه های اصلی به میان آمد که سرمربی سابق استقلال هم در میان این دو چهره دیده می شد.

در حالی که اخبار از نزدیک بودن آندره آ استراماچونی به امضای قرارداد با کالیاری حکایت داشت اما به یکباره والتر زنگا به طرفداران این باشگاه معرفی شد تا دروازه بان سابق ایتالیا و نراتزوری هدایت کالیاری را برعهده گرفته بعد از سال ها دوباره به سری A بازگردد. اما این که چرا استراماچونی نتوانست هدایت کالیاری را برعهده بگیرد و این جنگ را به زنگا باخت، سئوالی بود که رسانه ها حسابی به آن پرداختند.

در این بین سایت مطرح کشور چک efotbal نیز در گزارشی از دریافت پیشنهادی دیگر از جمله باشگاه اسپال به استراماچونی پرده برداشت و نوشت:« مشخصا آندره آ به دلایلی واضح از قبول این پیشنهادات چشم پوشی می کند چون در کنار کالیاری، باشگاه اسپال و حتی اودینزه هم بارها با او مذاکرات مفصلی برای قبول هدایت این تیم ها داشتند اما استراماچونی زیر بار نرفت».

099

این سایت چک در ادامه مدعی شد برخی هواداران اسپارتاپراگ هم ایده بازگشت او به این باشگاه برای اتمام ماموریت نیمه تمام را پیش کشیدند اما گویی ماجرا به جای دیگر و ایران مربوط می شود جایی که وکلای آندره آ درگیر پرونده حقوقی با باشگاه سابق او استقلال تهران هستند که پای مبلغی در حدود 750 هزار دلار در میان است.

با این تفاسیر می توان این گونه برداشت کرد اگر استراماچونی در این فصل صاحب تیمی جدید باشد بهترین خبر ممکن برای باشگاه استقلال و مدیرجدیدش علی فتح ا.. زاده خواهد بود تا یکی از چالش های مهم پیش روی خود برای بستن پرونده حقوقی با مربی ایتالیایی را به خیر و خوشی به بایگانی بفرستد گرچه تاکنون سرمربی سابق آبی ها زیر بار این موضوع نرفته است.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3nqmar

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فاش شدن دلیل جدایی استراماچونی از استقلال