تاریخ انتشار: 1398/12/10 14:09
کد خبر: 69173

سرپرست تراکتورسازی: انسان به امید زنده است/ شاید نتایجی رقم بخورد که ما هم بتوانیم قهرمان شویم

ایوب ذوالفقاری، سرپرست تیم فوتبال تراکتور مدعی است داور دیدار تیمش مقابل پارس جنوبی یک پنالتی برای سرخپوشان تبریزی نگرفته است.
سرپرست تراکتورسازی: انسان به امید زنده است/ شاید نتایجی رقم بخورد که ما هم بتوانیم قهرمان شویم

ایوب ذوالفقاری درباره شکست یک بر صفر تیم تراکتور تبریز مقابل پارس جنوبی جم در هفته بیست‌و‌یکم لیگ برتر اظهار داشت: مسئول زمین ورزشگاه تختی جم می‌گفت در 30 سال گذشته برای اولین بار بود که برق استادیوم قطع شد. قبل از قطعی برق داور خطای مشکوک به پنالتی را برای ما نگرفت و بعد که برق رفت برای حریف پنالتی گرفت. صحنه ما خیلی خطاتر از پنالتی حریف بود.

وی افزود: ما در نیمه دوم بهتر از پارس بودیم، ولی دروازه‌بان حریف عملکرد خوبی داشت و نتوانستیم به گل برسیم. در هر صورت فوتبال همین است و همیشه نمی‌توان برنده بود.

سرپرست تیم فوتبال تراکتور در مورد اینکه تراکتور می‌توانست با این برد به پرسپولیس نزدیک شود و جایگاه خود در رده دوم جدول را تثبیت کند، گفت: تلاش تمام تیم هم برای همین بود، ولی فوتبال قوانین نانوشته‌ای دارد. پارس جنوبی خوب بازی کرد و بازیکنان باانگیزه‌ای در ترکیب داشت.

ذوالفقاری در مورد صحبت‌های ساکت الهامی و احسان حاج‌صفی در پایان دیدار با پارس جنوبی و صحبت در مورد مهندسی نتایج در لیگ برتر تصریح کرد: چند سال است این را همه می‌گویند و تنها ما نیستیم. اتفاقاتی وجود دارد که در واقعیت دیده می‌شود. تلاش هم می‌شود که هر سال وضعیت بهتر شود،‌ اما بدتر می‌شود که بهتر نمی‌شود! وقتی همه این حرف‌ها را می‌زنند، حتماً یک چیزی هست. این مسئله‌ای است که در ذهن‌ها وجود دارد و تنها مربوط به ما هم نیست.

وی در پاسخ به این پرسش که با توجه به اختلاف 10 امتیازی با پرسپولیس آیا همچنان به قهرمانی امیدوار است، تصریح کرد: بله، انسان به امید زنده است. اتفاقاتی در پیش است و احتمال دارد نتایجی رقم بخورد که ما هم بتوانیم قهرمان شویم.

سرپرست تیم فوتبال تراکتور در مورد «وضعیت میمبلا و اینکه آیا این بازیکن به دیدار هفته آینده مقابل نساجی مازندران خواهد رسید یا خیر؟»، بیان کرد: میمبلا هم شرایط خوبی دارد و کم کم به تمرینات گروهی اضافه می‌شود، ولی فکر نمی‌کنم به بازی هفته بعد هم برسد، چون باید در شرایط مسابقه قرار بگیرد.

ذوالفقاری درباره محرومیت سه جلسه‌ای مسعود شجاعی نیز یادآور شد: شجاعی را از ما گرفتند! شجاعی لیدر و میدان‌دار ما بود. بدترین حرکت‌ها را با داور دیده‌ایم، حتی بعضی‌ها با داور صورت به صورت شده‌اند و او را هُل داده‌اند، اما اتفاقی نیفتاده است. در بازی گل‌گهر - تراکتور کمک داور سریع داور وسط را صدا زد تا به شجاعی کارت قرمز بدهد. بعد از آن هم شجاعی را به کمیته انضباطی احضار کردند، ولی سرپرست باشگاه نامه رسمی به کمیته انضباطی نوشت که این بازیکن به دلیل بحث بیماری کرونا نمی‌تواند در جلسه این کمیته شرکت کند و در اولین فرصت خواهد آمد. شجاعی تا الان دو بازی محروم بوده است. قطعاً اگر بازیکن دیگری بود شاید اتفاقات دیگری رقم می‌خورد. نمی‌خواهم اسم کسی را ببرم، ولی نفس عمل غلط است. در مورد بازیکنان پرسپولیس و استقلال دیدیم که بازیکنان‌شان را تعلیق کردند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36jqbj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فولاد با شکست پارس جنوبی به رتبه چهارم جدول برگشت