تاریخ انتشار: 1398/12/09 21:58
کد خبر: 69224

سرمربی تراکتورسازی: وقت‌کشی دروازه‌بان پارس جنوبی عامل شکست ما بود

ساکت الهامی، سرمربی تیم فوتبال تراکتور تبریز بابت شکست تیمش در خانه پارس جنوبی جم از مردم آذربایجان عذرخواهی کرد و اشتباهات داور را عامل این باخت دانست.
سرمربی تراکتورسازی: وقت‌کشی دروازه‌بان پارس جنوبی عامل شکست ما بود

ساکت الهامی پس از شکست یک بر صفر تیم فوتبال تراکتور تبریز مقابل پارس جنوبی جم اظهار داشت: در مورد بازی جای صحبتی وجود ندارد، چون هر چیزی بود در اختیار داور بود. داور دو پنالتی برای ما نگرفت و یک پنالتی برای آنها گرفت که نبود. نمی‌دانم که با چه کسی در تیم ما مشکل دارند. با من یا آقای زنوزی. من از همه مردم تبریز عذرخواهی می‌کنم. بعد آقایان می‌گویند که گربه دستش به گوشت نمی‌رسد. گوشتی وجود ندارد؟ کدام گوشت؟ گوشت برای تیم‌های دیگر است. دیداری که باید 2 بر صفر می‌شد را باختیم! من چه حرفی باید بزنم؟! فقط از مردم آذربایجان عذرخواهی می‌کنم. من فکر می‌کنم بچه‌های ما زحمت کشیدند، ولی چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است.

وی ادامه داد: ما تیم‌مان امروز  خیلی خوب بازی کرد. 30 دقیقه ابتدایی مسابقه، متعادل بود، ولی بعد از آن کاملاً تیم برتر بودیم و چندین موقعیت داشتیم که گل نشد. ما خیلی خوب بازی کردیم مخصوصاً در نیمه دوم، ولی بحث این است که دروازه‌بان تیم حریف چقدر وقت‌کشی کرد و داور در آن لحظه پشتش را به او می‌کرد و به وقت‌کشی‌ها توجه نداشت. به نظر من در بدترین شرایط ممکن تیم من را از شرایط بازی خارج کردند و به هیچ وجه نه در این دنیا و نه آن دنیا آنها را نمی‌بخشم.

سرمربی تیم فوتبال تراکتور در پاسخ به این سؤال که عامل شکست تیمش درخشش دروازه‌بان پارس جنوبی بود یا خیر، گفت: درخشش نه ولی وقت‌کشی دروازه‌بان پارس جنوبی عامل شکست ما بود.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45zqdo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تارتار: مسئولیت شکست را به عهده می‌گیرم