تاریخ انتشار: 1398/12/08 16:21
نود ارومیه- سرخ پوشان پاکدشت
کد خبر: 69408

جدال شاگردان آقای گل برابر سیم خاردار ها/ عنایتی به دنبال روزنه های امید/ بیاتلو کوتاه بیا نیست

دیدارحساس تیم های نود ارومیه و سرخپوشان پاکدشت در هفته بیست و ششم رقابت های لیگ دسته اول فردا جمعه برگزار می شود.
جدال شاگردان آقای گل برابر سیم خاردار ها/ عنایتی به دنبال روزنه های امید/ بیاتلو کوتاه بیا نیست

تیم های نود ارومیه و سرخپوشان پاکدشت یکی از بازی های حساس هفته بیست و ششم رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور را فردا جمعه راس ساعت 14/30 دقیقه در ورزشگاه تختی ارومیه برگزار می کنند.

نود ارومیه تیم شگفتی ساز این فصل از رقابت های لیگ دسته اول فوتبال کشور تا پایان هفته بیست و پنجم با کسب 43 امتیاز در رده چهارم جدول قرار دارد، تیمی که با تمام مشکلات ریز و درشتی که بر سر راهش بوده است، هنوز یکی از مدعیان جدی این رقابت ها می باشد.

نقطه قوت این تیم در خط دفاعی آن است، جایی که با 10 گل خورده بهترین عملکرد را در بین تیم های لیگ یک به خود اختصاص داده است، آماری فوق العاده با میانگین4/. یعنی از هر 5 بازی دو گل دریافت کرده است و این می تواند یکی از رمزهای موفقیت وحیدبیاتلو و شاگردانش در این فصل باشد و آنها باید در این بازی برابر مهاجمانی قرار بگیرند که با 30 گل زده چهارمین خط حمله برتر لیگ یک را دارند و تقابل این دو نقطه از زمین می تواند جذابیت های خاص خود را داشته باشد.

 نود ارومیه در صورتی که در این بازی پیروز میدان باشد، 46 امتیازی شده و اگر مس کرمان و آلومینیوم اراک در برابر حریفان خود موفق به پیروزی نشوند، می توانند با شکست دادن سرخ پوشان پاکدشت، در رده دوم جدول قرار بگیرند و خود را بعد از مس رفسنجان قرار دهند.

اما در آن سوی میدان سرخ پوشان پاکدشت قرار دارد، تیمی که با آمدن رضا عنایتی خون تازه ای در رگ هایش جاری شده و در نیم فصل دوم به ثبات رسیده و دنبال اندک شانس های خود برای اتفاقات جدولی می باشد تا شاید کار غیر ممکن را ممکن سازد و در جمع تیم های مدعی قرار بگیرد.

 آنها با یک بازی کم تر نسبت به دیگر تیم ها دارای 32 امتیاز بوده و اگر بازی عقب افتاده خود برابر سپیدرود رشت را برنده از زمین خارج شوند، 35 امتیازی شده و بر روی کاغذ هنوز شانس صعود برای آن باقی خواهد بود، شانسی که اگرچه اندک است ولی نمی توان به آن بی توجه بود و ممکن است اتفاقات فوتبالی به گونه ای رقم بخورد که باب میل آنها پیش برود.

شاگردان رضا عنایتی در نیم فصل دوم از 7 بازی خود دارای 3 پیروزی 4 تساوی شده اند و جالب این که در 7 بازی گذشته خود نیز شکست نخورده اند و این می تواند امیدواری آنها را بیشتر نماید.

 اهمیت این بازی بیش از آن که برای عنایتی و شاگردانش وجود داشته باشد، برای تیم های مدعی هست، جایی که مس کرمان، آلومینیوم اراک، خوشه طلایی ساوه، گل ریحان البرز، حتی بادران کم امید و مس رفسنجان پر امید نیز نیم نگاهی به این بازی خواهند داشت چرا که پیروزی سرخ پوشان پاکدشت معادلات را پیچیده تر از گذشته خواهد کرد و علاوه بر این که خود آنها امیدهایشان برای صعود بیشتر می شود، دیگر تیم ها نیز نفس راحتی خواهند کشید تا متوجه شویم که این بازی چقدر دارای اهمیت است.

کافیست یک لحظه فکر کنید مس رفسنجان برنده بازی با آلومینیوم اراک باشد، خوشه طلایی و گل ریحان مساوی کنند، مس کرمان پیروز بازی برابر فجر نباشد، بعد متوجه می شوید که سرخ پوشان را در صورت پیروزی برابر نود ارومیه نباید دست کم گرفت و لیگ می تواند یک مدعی جدید برای صعود داشته باشد.


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e7yvy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خوشه طلایی و بازی با احساسات هواداران/ساوه؛ محله بروبیا!
یادداشت سردبیر؛