تاریخ انتشار: 1398/12/08 15:15
کد خبر: 69412

باشگاه پرسپولیس: با اظهارات صریح مصلح، کذب بودن ادعاهای برخی مسوولان و مربیان سپاهان آشکار شد

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس گفت: با صحبت‌های شایان مصلح درباره عزم سپاهانی‌ها برای بازی نکردن مقابل پرسپولیس دیگر همه چیز مشخص است.
 باشگاه پرسپولیس: با اظهارات صریح مصلح، کذب بودن ادعاهای برخی مسوولان و مربیان سپاهان آشکار شد

و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس, حسین قدوسی با اشاره به صحبت‌های شایان مصلح اظهار کرد: مستندات زیادی وجود داشت. آقای تابش صراحتاً گفت که تا ساعت 15:30 دنبال لغو بازی بودیم. داوران هم تا ساعت 17:20 در ورزشگاه بودند، ولی سپاهانی‌ها با وجود اینکه 16:20 به ورزشگاه رسیده بودند لیستی به ناظر بازی ارائه نکردند. ادعاهای زیادی مطرح شد که کذب بود و تناقضات زیادی داشت.

وی ادامه داد: حالا شایان مصلح گفته که به خاطر اعتراض هواداران به جمع‌بندی رسیدیم به ورزشگاه نرویم. بعد از آن که تصمیم گرفته شد به استادیوم برویم یگان ویژه راه را باز کرد. بعد از آن به خاطر اتفاقاتی که افتاد هم‌قسم شدیم که بازی نکنیم. اکنون دیگر همه چیز روشن است. سپاهان قبل از بازی برخلاف دیگر تیم‌ها به برگزاری بازی بدون تماشاگر اعتراض کرد و حتی اتهاماتی تند به پرسپولیس زده شد و هنوز هم این اتهامات واهی و تند تکرار می‌شود‌.

قدوسی گفت: آیا بررسی می‌شود این ادعاها تا چه حد منجر به تحریک تماشاگران سپاهان شد‌ه است؟ آیا با این اتهام‌زنی‌ها که چنین جوی ایجاد کرد، نباید برخورد شود؟ همچنین آیا بررسی می‌شود که اعضای تیم و کادر فنی سپاهان روز بازی تلاش کردند که هواداران خود را متقاعد کنند تا تیم بازی کند یا خیر. آیا باشگاه سپاهان نباید اعلام می‌کرد این تصمیم کلان به خاطر جلوگیری از شیوع کرونا برای دیگر تیم‌های ایرانی هم اتخاذ شده و در اروپا هم‌ بازی‌های زیادی بدون تماشاگر برگزار شده است؟

مدیر روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در پایان گفت: حال با این اظهارات صریح مصلح، کذب بودن ادعاهای برخی مسوولان و مربیان سپاهان آشکار شد که می‌گفتند ما می‌خواستیم بازی کنیم در حالی که مصلح گفته است بعد از ورود یگان ویژه و باز شدن مسیر هم هم‌قسم شدیم بازی نکنیم. همچنین اکنون ادعاهای انصاری‌فرد، پیروانی، گل‌محمدی، سهیل مهدی، جلال و مسعود مرادی و فرمانده انتظامی اصفهان که گفتند سپاهان اراده‌ای برای بازی کردن نداشت هم ثابت شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2lo76r

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



روابط عمومی پرسپولیس: بین بیرانوند و کالدرون درگیری نشده است