تاریخ انتشار: 1395/05/30 12:52
کد خبر: 266679

ضیایی: رضایت چندانی از عملکردم در لیگ دو و میدانی ندارم

پرتابگرنیزه کشورمان گفت: از عملکردم در مسابقات مرحله دوم لیگ باشگاه های دو و میدانی به علت ثبت رکورد پایین رضایت چندانی ندارم.
ضیایی: رضایت چندانی از عملکردم در لیگ دو و میدانی ندارم

سحرضیایی درباره سطح مسابقات لیگ برتر بانوان اظهارکرد: سطح مسابقات رضایت بخش بود به دلیل اینکه ورزشکاران ملی پوش در این رقابت ها شرکت کرده بودند،همچنین 2 رکورد ملی و باشگاهی در این مسابقات توسط دوومیدانی کاران به ثبت رسید.

وی درباره خصوص عملکردش در این مسابقات گفت: از عملکردم در مسابقات مرحله دوم لیگ باشگاه های دو و میدانی به علت ثبت رکورد پایین رضایت چندانی ندارم.

ضیایی ادامه داد: همانند مرحله نخست لیگ دو و میدانی با تیم مقاومت در این مسابقات شرکت کرده بودم و در پایان تیم ما توانست با کسب 140 امتیاز در میان 11 تیم باشگاهی و استانی به مقام نایب قهرمانی دست پیدا کند.

پرتابگر نیزه کشورمان درباره برنامه های آتی خود گفت: برنامه ام برای مسابقه مرحله سوم لیگ دو و میدانی این است که در این رقابت ها نتایج قابل قبولی را کسب کنم.

ضیایی در پایان درخصوص عملکرد تیم دانشگاه آزاد در این مسابقات گفت: با توجه به ملی پوشان زیادی که در تیم دانشگاه آزاد اعم از رجبی، طوسی، سپیده توکلی،الناز کمپانی،سهیلا نادری و فرزانه فصیحی شرکت داشتند موفق شد از عنوان قهرمانی مرحله اول لیگ دو و میدانی خود دفاع کند.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4dq7pm

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پوگبا: مورینیو بخواهد، فردا بازی خواهم کرد

المپیک ۲۰۱۶ – ریو