تاریخ انتشار: 1395/05/30 15:17
کد خبر: 266635

پرهام: حاضرم نساجی را به هر کسی که بخواهد واگذار کنم

مالک باشگاه نساجی قائمشهر گفت: هیچ منافعی از تیم نساجی ندارم.
پرهام: حاضرم نساجی را به هر کسی که بخواهد واگذار کنم

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، مهدی پرهام مالک باشگاه نساجی در گفت  و گو با کاپ اظهار داشت: شرایط تیم از نظر فنی خوب است، اما ما مشکلات همیشگی مان را به همراه داریم. بدون آن که کوچکترین فعالیت اقتصادی در استان مازندران داشته باشم و از کنار تیم نساجی سود مالی ببرم، 8 سال است که تک و تنها برای این تیم خرج می کنم و راستش را بخواهید کم آوردم و خسته شدم. 

وی ادامه داد:در تمام این مدت وعده هایی از سوی مسئولین استان برای همکاری شنیدم. اما همه این حرف ها در حد وعده بوده و تا کنون هیچ کس قدم پیش نگذاشته که گوشه ای از کار را بگیرد. من هم تا یک جا می توانم به فعالیتم در نساجی ادامه بدهم. شاید  خیلی ها فکر می کنند که من چه منافعی از کنار این تیم دارم. با صراحت اعلام می کنم که بنده هیچ منافعی از تیم نساجی ندارم و حاضرم هر شخصی که بخواهد با میل و رغبت این تیم را واگذار کنم.

پرهام افزود:شاید اگر شور و شوق مردم قائمشهر و هواداران تیم نساجی نبود، تا کنون بارها این تصمیم خود را عملی کرده بودم. فعلا سر دو راهی هواداران و زندگی شخصی ام گیر کردم. چون اگر این تیم را رها نکنم کار و زندگی شخصی ام مختل می شود  و اگر بخواهم آن را رها کنم، می بینم که این همه هوادار چشم شان به این تیم می باشد.امیدوارم که چه من کارم را با نساجی دنبال کنم و چه نه، این تیم در پایان فصل جاری موفق به صعود به رقابت های لیگ برتر شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kagra

آخرین اخبار