تاریخ انتشار: 1398/12/07 17:21
کد خبر: 69539

رادولوویچ: نهایت تلاش‌مان را به کار می‌بریم که عملکرد خوبی داشته باشیم

میودراگ رادولوویچ، سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان اعتقاد دارد که دربی و تقابل دو تیم همشهری بدون تماشاگر بی‌معناست.
رادولوویچ: نهایت تلاش‌مان را به کار می‌بریم که عملکرد خوبی داشته باشیم

میودراگ رادولوویچ در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان مقابل سپاهان گفت:  یکشنبه بازی سختی با استقلال داشتیم و  بازیکنان من خوب بازی کردند، ولی متأسفانه بازی را واگذار کردیم، در حالی که مستحق باخت نبودیم. باید بازی قبلی را به دست فراموشی بسپاریم. در این مدت ریکاوری خوبی داشتیم. برای سپاهان و کادر فنی‌اش احترام زیادی قائل هستیم، ولی ما می‌خواهیم نتیجه خوبی بگیریم. 90 دقیقه که نه 100 دقیقه تلاش می‌کنیم تا نتیجه خوبی مقابل سپاهان کسب کنیم.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن اصفهان درباره جذب هافبک جدید صربستانی, اظهار داشت: بازیکن جدید در شرایط خیلی خوبی است و برای همین او را جذب کرده‌ایم. گزینه‌های زیادی داشتیم، ولی این بازیکن را جذب کردیم که در دی و بهمن بازی کرده بود، ولی بقیه گزینه‌ها در شش ماه گذشته بازی نکرده بودند. امیدوارم خیلی خوب با تیم هماهنگ شود تا نتایج خوبی کسب کنیم.

وی درباره انتقادات برخی بازیکنان از جمله دانیال اسماعیلی‌فر از اظهارات اخیرش, خاطر نشان کرد: یک سوءتفاهم بیشتر نبود. ممکن است در آن مصاحبه صحبت من را به خوبی متوجه نشده باشند، ولی فکر می‌کنم خبرنگاران هم مقداری شیطنت کردند. موضوع خیلی مهمی نبود, چون من با بازیکنان صحبت کردم و موضوع را خودمان حل کردیم. این موضوع را قبلاً هم گفتم که به بازیکنانم واقعاً اطمینان دارم. در آن مصاحبه هم نمی‌خواستم اسمی ببرم که آنها را تحت فشار قرار دهم. از من درباره بازیکنان استقلال سؤال پرسیده شد که من جواب دادم. فقط می‌خواستیم تمرکز بازیکنان روی بازی باشد. الان این موضوع حل شده است و باید به دست فراموشی بسپاریم و همه تمرکز‌مان را روی بازی فردا بگذاریم.

سرمربی ذوب‌آهن درباره برگزاری بازی فردا با وجود شیوع بیماری کرونا, تصریح کرد: این ویروس کل دنیا را تحت تأثیر قرارداده است. من هم نگران خانواده‌ام هستم و آنها هم نگران من هستند. نمی‌خواهم درباره اینکه چرا لیگ تعطیل نشده صحبت کنم، ولی می‌خواهم بگویم تمام مردم برای ما مهم هستند. بازی فوتبال مخصوصاً دربی بدون تماشاگران معنی ندارد.

رادولوویچ درباره اینکه آیا کمیته انضباطی باشگاه درباره اظهارات تند دانیال اسماعیل‌فر تصمیمی گرفته است, گفت: تصمیم خاصی وجود نداشت. روزی که بازی را باختیم طبیعی است که همه عصبانی باشیم، ولی فردای آن روز صحبت کردیم و مشکلی خاصی نبود. الان هم اعلام می‌کنم فقط در کنفرانس مطبوعاتی شرکت می‌کنم، چون دو مصاحبه خارج از فضای کنفرانس داشتم که در هر دو حرف‌های من طور دیگر برداشت شد. مسلماً درباره بازیکنانم موضع‌گیری بد نخواهم داشت, چون آنها برای من بازی می‌کنند. شاید این یک جنگ روانی بود که می‌خواستند برای ما قبل از دربی ایجاد کنند که خداراشکر حل شد و مشخص شد که سوءتفاهمی بیشتر نبوده است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب‌آهن درباره اینکه این تیم در بازی‌های خانگی روند بهبودی را در پیش گرفته است, تصریح کرد: ما دو بازی خیلی خوب خانگی داشتیم و عملکرد خیلی خوبی را ارائه کردیم. نهایت تلاش‌مان را به کار می‌بریم که بازهم همان عملکرد خوب را داشته باشیم. بازی در ورزشگاه خانگی ما انجام می‌شود و بازیکنان ما هم رو به پیشرفت هستند.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2o78ed

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تکسیرا: ذوب‌آهن در ضربات ایستگاهی و پرتاب‌های اوت خطرناک‌ است