تاریخ انتشار: 1398/12/07 16:40
کد خبر: 69544

تکسیرا: ذوب‌آهن در ضربات ایستگاهی و پرتاب‌های اوت خطرناک‌ است

میگوئل تکسیرا، مربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان گفت که دربی این شهر کمی خاص‌تر و متفاوت‌تر از دیگر دربی‌هاست.
تکسیرا: ذوب‌آهن در ضربات ایستگاهی و پرتاب‌های اوت خطرناک‌ است

میگوئل تکسیرا در نشست خبری پیش از دیدار تیم فوتبال سپاهان اصفهان مقابل ذوب‌آهن اظهار داشت: به خانواده‌هایی که عزیزان خود را به خاطر ویروس کرونا از دست دادند، تسلیت می‌گویم. جان انسان‌ها از فوتبال مهم‌تر است و امیدوارم مردم دنیا دست در دست هم دهند و به سلامت برسند. این موضوع خیلی مهمتر است.

وی درباره دربی اصفهان گفت: امسال، سومین سال حضورم در اصفهان است. یک سال در ذوب‌آهن مشغول بودم و دو سال است که در سپاهان هستم. این دربی شرایط خاصی دارد. همه دربی‌ها شرایط خاصی دارند، اما دربی ما کمی خاص‌تر و متفاوت‌تر است. وقتی می‌بینم همه مردم اصفهان دست به دست هم می‌دهند، بیشتر خوشحال می‌شوم.

مربی تیم فوتبال سپاهان با تمجید از مردم اصفهان گفت: مردم اصفهان همیشه ایستادگی و دفاع کردند که این، حس فوق‌العاده خوبی به من می‌دهد. ما شهری در پرتغال داریم که همه این‌گونه هستند. باید بگویم که همیشه این‌گونه بایستید. بازی سختی پیش رو داریم. ذوب‌آهن تغییراتی داشته و مدل بازی این تیم با مربی جدید، تغییر کرده است. ذوب‌آهن بازیکنان خیلی خوبی دارد که می‌توانند در یک لحظه، تصمیمات فوق‌العاده‌ای بگیرند.

تکسیرا با بیان اینکه زردپوشان، روز بسیار سختی خواهند داشت و باید به حداکثر تمرکز برسند، خاطرنشان کرد: ذوب‌آهن در ضربات ایستگاهی و پرتاب‌های اوت خطرناک‌تر است و باید تمرکز بیشتری کنیم. بازیکنان ما آماده این موضوع هستند. ارزش ذوب‌آهن و بازیکنانش را می‌دانیم و باید به حداکثر تمرکزمان برسیم، چون بازی سختی داریم.

وی پس از سؤال خبرنگاری که درخصوص لغو دیدار سپاهان با پرسپولیس پرسید، بیان کرد: روحیات بازیکنان اگر بازی کنند یا نکنند، متفاوت است. ما مربیان ذهنیت بازیکنان را به گونه‌ای باید پرورش دهیم که آماده بازی با ذوب‌آهن شوند و فکر می‌کنم آماده هستند. نمی‌خواهم در این باره (بازی با پرسپولیس) صحبت کنم و فقط می‌گویم بازیکنان را از لحاظ ذهنی، تکنیکی و تاکتیکی برای دیدار مقابل ذوب‌آهن آماده کرده‌ایم.

مربی سپاهان با بیان اینکه این تیم خودش را برای چهار بازی سخت آماده کرده بود، اظهار داشت: دربی اصفهان فوق‌العاده سخت است. در بازی اول خود در لیگ قهرمانان آسیا، عملکرد خیلی خوبی داشتیم. تمرکزمان در نیمه اول دیدار مقابل السد خیلی خوب بود، اما در نیمه دوم تمرکزمان را از دست دادیم. در دیدارهای مهم از جمله لیگ قهرمانان آسیا، موضوع مهم این است که نباید تمرکزمان را مقابل تیم‌های بزرگ از دست بدهیم. پس از یک شکست باید پاسخی به خودمان و بازیکنان با یک بازی خیلی خوب بدهیم که دیدار مقابل پرسپولیس برگزار نشد.

«همه ما به هدف‌مان فکر می‌کنیم و با ارائه بازی‌های بهتر، به سمت این هدف حرکت می‌کنیم.»، تکسیرا ضمن بیان این جمله گفت: هدف دیگر ما این است که می‌خواهیم نسبت به سال گذشته، در جایگاه بهتری باشیم. 9 یا 10 بازی دیگر پیش رو داریم که 9 بازی آن قطعی است. تمام هدف ما این است که بازیکنان را برای نتیجه‌ای خوب آماده کنیم.

وی درباره مصدومان سپاهان تصریح کرد: چند بازیکن ما مصدومیت شدیدی دارند. محمد ایرانپوریان تقریباً آماده بازی شده که این خبر خوبی است. مداوای کی‌روش استنلی هم تقریباً به اتمام رسیده و باید بررسی کنیم که او می‌تواند به میدان برود یا خیر. دو بازیکن اصلی خود در پُست دفاع آخر یعنی ولسیانی و عزت‌الله پورقاز را تقریباً تا آخر فصل از دست دادیم. با بازیکنانی که داریم و می‌توانند بازی کنند، تلاش می‌‌کنیم و می‌جنگیم تا به هدف‌مان برسیم.

مربی سپاهان با اشاره به فشردگی دیدارهای این تیم خاطرنشان کرد: ما هر چهار روز، یک بار بازی می‌کنیم و باید مراقبت خود را از شرایط بازیکنان بیشتر کنیم. بازیکنی نیست که نخواهد بازی کند و بازیکنان می‌خواهند احساس خود را در بازی فردا نشان دهند. امیدوارم سپاهان فردا برنده باشد و ذوب‌آهن تا انتهای فصل، نتایج بهتری کسب کند. ذوب‌آهن باشگاهی است که خیلی دوستش دارم و می‌توانند تا آخر فصل، بهتر از این باشند. فردا سپاهان برای من مهم است، اما عاشق اصفهان هستم و این شهر، فوق‌العاده است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wl6pr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 خلعتبری: امیدوارم پرسپولیس را شکست دهیم