تاریخ انتشار: 1398/12/07 12:19
کد خبر: 69575

چرا مسابقات لیگ برتر لغو نشد؟

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی توضیحاتی را درباره لغو نشدن مسابقات لیگ برتر فوتبال ارائه کرد.
چرا مسابقات لیگ برتر لغو نشد؟

و به نقل از روزنامه شهروند، مهرزاد خلیلیان یکی از افرادی است که روزهای شلوغی را پشت‌سر می‌گذارد. نکته قابل توجه این است که او نیز ظاهرا به برگزاری مسابقات فوتبال داخلی درشرایط خاص که ویروس کرونا در جامعه فراگیر شده، اصرار دارد.

خلیلیان در پاسخ به این پرسش که چرا مسابقات لیگ‌برتر و لیگ‌های پایین‌تر لغو نمی‌شود، بیان کرد: «واقعیت این است که تنه به تنه‌شدن بازیکنان در زمین مسابقه هم خطرناک است و می‌تواند ویروس کرونا را منتقل کند. ما این موضوع را متوجه می‌شویم اما مگر می‌شود کل کشور را تعطیل کنیم؟‌ ما اگر همه چیز را تعلیق کنیم، که چیزی به دست نمی‌آوریم. به نظر من الان زمان آن است که با همدلی و دقت و تدبیر مسائل را جلو ببریم و به کنترل کرونا بپردازیم.»

او درباره اینکه چین هم لیگ خود را به حالت تعلیق درآورده، گفت: «ببینید چینی‌ها چه زمانی این کار را کردند؛ ٤٥روز از زمان پیدایش اولین نفر کرونایی در چین گذشت و آنها حالا به فکر تعلیق مسابقات فوتبال افتادند. حرف من این است که از حالا نمی‌شود فوتبال را تعطیل کنیم. این موضوع نیاز به بررسی‌های بیشتری دارد.»

رییس فدراسیون پزشکی ورزشی ادامه داد: «من عصبانیت جامعه را درک می‌کنم. فوتبالی‌ها را هم می‌فهمم اما واقعا فوتبال موضوعی نیست که بتوانیم همین‌طور ناگهانی آن را تعطیل کنیم.»او درباره ورزش‌های دیگر خاطرنشان کرد: «درباره رشته‌های دیگر هم شرایط این‌گونه است. به مرور تصمیم می‌گیریم و شاید در آینده به جایی برسیم که فوتبال را هم تعطیل کنیم اما الان زمان این موضوع نیست.»

خلیلیان حرف‌هایش را این‌طور به پایان برد: «به همه دوستان توصیه می‌کنم از روبوسی و بغل‌کردن‌های مرسوم در ورزش و به‌خصوص فوتبال پرهیز کنند. توصیه‌ام این است که حتی مُشت هم نزنند. در ستاد پیشگیری از کرونا در ورزش ما نیز با همکاری وزارت بهداشت بسیار فعال کار می‌کنیم و امور را جلو می‌بریم.»

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/48jeow

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



پیشکسوت استقلال: لیگ برتر باید تعطیل شود