تاریخ انتشار: 1395/05/18 12:12
مسولان لیگ یک و دو مدیون رسانه ها هستند
کد خبر: 269177

فراموشکار مثل محمودزاده، مظلوم مثل خبرنگار ها

17مرداد را کمتر خبرنگاری می تواند از یاد ببرد. روزی که تنها دلگرمی آنهاست و به نحوی روز تولد آنها می باشد.
فراموشکار مثل محمودزاده، مظلوم مثل خبرنگار ها

حسین پنبه کار/ فرتاک ورزشی، در روزی که هم مسابقات لیگ یک برگزار شد و هم المپیک در حال پیگیری بود، جای یک چیز در ویترین سازمان لیگ و مخصوصا آقای محمودزاده خالی بود.

تجلیل از خبرنگاران لیگ یک و دو که از زحمت کشان رسانه هستند، امری محال به نظر نمی رسد و با یک مراسم کوچک نیز می توان دلگرمی خواصی را به خبرنگاران داد.

خبرنگاران لیگ یک و دو بدون هیچ چشم داشتی، در سرما و گرما در مسابقات حاضر می شوند و در بالابردن سطح کمی و کِیفی مسابقات تاثیرگذار هستند، اما دریغ از اینکه  نیم نگاهی به آنها شود.

 روزی که عادل فردوسی پور به عنوان نماینده اصحاب رسانه از سازمان لیگ تقدیر شد، آیا جا نداشت از خبرنگارانی که لیگ یک و دو را پوشش می دهند، یک نفر به عنوان نماینده تقدیر شود؟!

لیگ یک و دو پشتوانه ی لیگ برتر است و لیگ برتر نیز پشتوانه تیم ملی، اگر این خبرنگاران اخبار تیم هارا گزارش ندهند، مربی ها بازیکنان را نمی شناسند و در نتیجه کمکی به تیم ملی می شود؟ قطعا پاسخ خیر است.

لذا تنها خواسته ی ما این است که مسئول برگزاری لیگ یک، آقای محمودزاده و دوستان گوشه چشمی نیز به خبرنگاران لیگ یک و دو داشته باشند و موجب دلگرمی آنها شوند. بازهم به مانند سال های گذشته فراموشی محمودزاده و مظلومیت جامعه خبرنگاران.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2an9wk

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


لیگ برتری ها در بهشت و لیگ یکی ها در جهنم/ بازی در هوای گرم ظلم به لیگ یکی هاست