تاریخ انتشار: 1398/12/06 22:00
کد خبر: 69616

از شنیدن حکم صادره علیه شهرخودرو بهت زده ایم!

قائم مقام باشگاه شهرخودرو خراسان گفت: سابقه ندارد چنین حکمی علیه باشگاهی، ولو مقصر صادر شود، چه برسد به شهرخودرو که ابدا در این پرونده هیچ تقصیری ندارد.
از شنیدن حکم صادره علیه شهرخودرو بهت زده ایم!

وحید علیپور در خصوص حکم صادره علیه باشگاه شهرخودرو خراسان به واسطه شکایت باشگاه نساجی مازندران گفت: واقعا از شنیدن این خبر جا خوردیم و بهت زده‌ایم. بر اساس چه متر و معیاری دوستان در فدراسیون فوتبال اقدام به صدور چنین حکمی کردند؟

او ادامه داد: درست در روزهایی که یکی از چهار نماینده ایران هستیم، به بهانه اینکه در جلسه‌ای حاضر نشده‌ایم حکمی علیه‌مان صادر کرده‌اند که نه تنها باورکردنی نیست، بلکه اصلا سابقه ندارد چنین حکمی علیه باشگاهی، ولو مقصر صادر شود، چه برسد به شهرخودرو که ابدا در این پرونده هیچ تقصیری ندارد.

قائم مقام شهرخودرو در ادامه گفت: در روزهایی که به عنوان نماینده ایران در آسیا حضور داریم و کشورهای عربی مثل عربستان سعودی همه کار می کنند تا تیم های ایرانی را زمین بزنند و اجازه ندهند بازیهایمان در ایران برگزار شود، انتظار داشتیم در کشور خودمان حداقل چنین رفتاری را نبینیم تا نماینده کشورمان را نه تنها در آسیا بلکه در مسابقات داخلی به حاشیه ببرند و استرس ایجاد کنند. می‌گویند چرا در جلسه کمیته حضور نداشتید؟ دوستان اصلا در جریان هستند که ما یکی از چهار پرچمدار ایران در آسیاییم؟

علیپور ادامه داد: هر دو بازیکنی که از نساجی به شهرخودرو در نیم‌فصل پیوستند، نامه فسخ دارند و به همین خاطر بوده که در این مدت هم کارت بازی این بازیکنان توسط سازمان لیگ صادر شده‌است، حال چطور ممکن است چنین حکمی آن هم در شرایطی که با جدی‌ترین رقیب‌مان در لیگ، چند روز دیگر بازی داریم صادر می‌شود؟

قائم‌مقام شهرخودرو در پایان گفت: در شرایط اقتصادی خاصی که کشورمان قرار دارد، باید قدر زحمتکشانی مثل دکتر فرهاد حمیداوی که با جدیت پای کار آمده و تمام تلاشش را برای موفقیت و زنده نگه داشتن فوتبال خطه خراسان به کار گرفته، دانست. قطعا به این حکم اعتراض می‌کنیم اما ناراحتی ما از این است که چرا باید این دو بازیکن خوب خود را در جدال مهم مقابل پرسپولیس به همراه نداشته‌باشیم؟

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4p8rlo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خلعتبری:چهار هفته امکان بازی کردن را نخواهم داشت