تاریخ انتشار: 1395/05/30 10:44
کد خبر: 266713

سرویس مخفی کارلوس کی روش در ایتالیا!

کارلوس کی‌روش در بازی تدارکاتی تیم ملی مقابل اسپال شیوه عجیبی به کار گرفت تا شاید حریفان ایران از این طریق گمراه شوند.

به گزارش فرتاک ورزشی، سرمربی پرتغالی تیم ملی در بازی دوستانه روز گذشته ایران برابر اسپال نه تنها تیم‌های ملی قطر و چین که دو حریف اول ایران در مقدماتی جام جهانی هستند را دچار اشتباه کرد، بلکه کاری انجام داد تا سایت‌های محلی ایتالیا هم نتوانند فهرست بازیکنان تیم ملی را به درستی اعلام کنند.

کی‌روش که از اهمیت بالای دو بازی قطر و چین آگاه است و بیشتر از آن می‌داند مردم ایران انتظار صعود به جام جهانی برای دومین بار پیاپی را می‌کشند، علاوه بر کارهای تاکتیکی، بدنی، ذهنی و ... حالا شیوه جدیدی که تاکنون از او ندیده بودیم استفاده می‌کند.

او دیروز برابر اسپال لباس‌هایی با شماره‌های عجیب به بازیکنان ایران داد که سایت‌های محلی ایتالیا ترکیب نیمه اول ایران را اینطور زدند: «رشید مظاهری، سید جلال حسینی، محمد انصاری، احسان حاج‌صفی، کمال کامیابی‌نیا، داریوش شجاعیان، احسان پهلوان، مهدی ترابی، مهدی طارمی(۲ بار) و احجاچی! »

 

این کار کی‌روش که مطمئنا تعمدی و البته برای رد گم‌کنی حریفان به کار گرفته شده در نیمه دوم هم تکرار شد و سایت‌های ایتالیایی ترکیب نیمه دوم را محمدرضا اخباری(علیرضا حقیقی)، قادر، ایرج، احسان پهلوان(رامین رضائیان)، اشکان دژاگه، بهادر، امید ابراهیمی، وحید امیری، سوشا، محمد انصاری(سید جلال حسینی) و کمال کامیابی‌نیا(محمد انصاری) عنوان کردند.

در نیمه اول نام طارمی ۲ بار آمده و بازیکنی هم به نام احجاچی! در فهرست اصلی قرار دارد که در نیمه دوم این اسامی عجیب و غریب‌تر شده و قادر، ایرج، بهادر و حتی سوشا به ترکیب تیم ملی رسیدند که شاید در هیچ جای دنیا چنین مسئله‌ای رخ نمی‌دهد.

با نگاه به تصاویر انتشار یافته از بازی تیم ملی می‌بینیم علیرضا بیرانوند درون دروازه قرار دارد و مرتضی پورعلی‌گنجی، آندرانیک تیموریان و پژمان منتظری هم بازی می‌کنند در حالی که در ترکیب اعلام شده از سوی رسانه‌های ایتالیایی این مسئله را شاهد نیستیم.

در بازی تیم ملی مقابل اسپال که با برتری ۳ بر صفر ایران همراه بود، سایت فدراسیون فوتبال ایران برخلاف گذشته نه عکسی از مسابقه منتشر کرد و نه اسامی گلزنان را روی خروجی قرار داد که این کار مطمئنا با تصمیم کی‌روش و برای مخفی ماندن اسامی بازیکنان ایران به کار گرفته شده است.

نکته عجیب دیگر در بازی روز گذشته ایران مقابل اسپال، شماره ملی پوشان  بود؛ برای مثال تیموریان را که همیشه با شماره ۱۴ در تیم‌های باشگاهی هم می‌دیدیم شماره ۵ بر تن داشته و طارمی شماره ۷، پورعلی‌گنجی ۲۰، حاج‌صفی ۸، ترابی ۲۳، منتظری ۲۱ و رضائیان ۶ تیم ملی را پوشیده بودند که تاکنون بر تن آنها این شماره‌ها را ندیده بودیم!

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4mdp88

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


پیام کی روش آستانه آغاز رقابتهای انتخابی جام‌جهانی