تاریخ انتشار: 1395/05/29 17:29
کد خبر: 266824

درخواست هاشمی از روحانی؛ به برنز علیزاده پاداش مدال طلا را بدهید

رئیس کمیته ملی المپیک از رئیس جمهور درخواست کرد برای مدال ارزشمند و تاریخی بانوی تکواندوکار کشورمان پاداش مدال طلا در نظر گرفته شود.
درخواست هاشمی از روحانی؛ به برنز علیزاده پاداش مدال طلا را بدهید

به گزارش فرتاک ورزشی، بعد از کسب مدال ارزشمند کیمیا علیزاده به‌عنوان اولین مدال المپیکی بانوان کشورمان که توسط جوان‌ترین بانوی محجبه و با حفظ حجاب اسلامی به‌دست آمد، کیومرث هاشمی از حسن روحانی درخواست کرد برای مدال تاریخی و ارزشمند علیزاده پاداش کامل مدال طلا در نظر گرفته شود.

هاشمی در این باره اظهار داشت: مدال برنز کیمیا علیزاده از آن حیث برای ورزش کشورمان ارزشی دو چندان دارد که بعد از سالیان طولانی سرانجام بانوان کشورمان طلسم بی‌مدالی در بازی‌های المپیک را شکسته و به جرگه مدال‌آوران در المپیک پیوست، لذا از رئیس جمهور محترم که همواره حامی ورزش بوده‌اند، درخواست داریم تا برای برنز ارزشمند علیزاده به‌عنوان اولین مدال المپیکی بانوان و جوان‌ترین ایرانی کسب‌کننده مدال المپیکی پاداش کامل مدال طلا در نظر گرفته شود.

وی تصریح کرد: بدون تردید کسب مدال برنز علیزاده آن‌هم در سن 18 سالگی برگ تازه‌ای در ورزش بانوان کشورمان ورق خواهد زد تا از این پس بانوان محجبه کشورمان دوشادوش مردان در میدان المپیک به افتخار آفرینی بپردازند. امیدواریم با دستورات و عنایات مساعد رئیس جمهور محترم برای مدال برنز علیزاده پاداش کامل مدال طلای المپیک در نظرگرفته شود تا ضمن قدرشناسی عامل انگیزشی خوبی برای بانوان ورزشکار کشورمان در دیگر رقابت‌های مهم پیش‌رو به‌خصوص بازی‌های المپیک آینده باشد.

منبع: تسنیم


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45e7z9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار



پرداخت پاداش طلایی‌ها به کیمیا علیزاده و بهداد سلیمی