تاریخ انتشار: 1398/12/05 10:13
کد خبر: 69820

رحمانی: نتوانستیم آنطور که دل‌مان می‌خواهد بازی کنیم

بازیکن تیم فوتبال پیکان گفت: ویسی، مربی بزرگی است و قطعا ما از شرایط فعلی بیرون می‌آییم و نتایج دل‌خواه‌مان را کسب می‌کنیم.
رحمانی: نتوانستیم آنطور که دل‌مان می‌خواهد بازی کنیم

ماهان رحمانی در گفت‌وگو با خبرنگار، در خصوص شکست ۲ بر یک تیم فوتبال پیکان مقابل فولاد خوزستان در هفته بیستم لیگ بتر اظهار داشت: بازی خوبی بود، ولی ما موقعیت‌های زیادی را از دست دادیم و شکست خوردیم.

وی افزود: البته فولاد بازی باکیفیتی ارائه داد، ولی ما هم نتوانستیم آنطور که دل‌مان می‌خواهد بازی کنیم و نتیجه لازم را نگرفتیم. تیم ما به خاطر این که مدتی است نتوانسته نتیجه خوبی بگیرد، کمی استرس داشت و ان‌شاءالله از بازی‌های بعدی این نتایج را جبران می‌کنیم.

بازیکن تیم فوتبال پیکان در مورد بازی بعدی این تیم مقابل نفت مسجدسلیمان تصریح کرد: بازی مقابل نفت خیلی دشوار است. آنها تیم خوبی هستند و نتایج قابل قبولی هم تا اینجا کسب کرده‌اند. با این حال ما به ۳ امتیاز این بازی نیاز مبرم داریم و تلاش می‌کنیم نتیجه لازم را بگیریم.

رحمانی در پایان در پاسخ به این سوال که آیا عبدالله ویسی می‌تواند پیکان را از این شرایط نجات دهد یا خیر، خاطرنشان کرد: صد درصد می‌تواند. ویسی، مربی بزرگی است و قطعا ما از شرایط فعلی بیرون می‌آییم. ما هفته‌ها است که نتایج جالبی نگرفتیم، اما همه با هم، هم‌قسم شده‌ایم تا از این بازی نتایج مطلوبی به دست بیاوریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wlold

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


تمام بازیکنان یکدل شده‌ایم تا بهترین نتایج را در نیم فصل دوم کسب کنیم!