تاریخ انتشار: 1398/12/05 09:44
کد خبر: 69824

دو هفته تعطیلی بازی‌ها به نفع ما شد!

مهاجم تیم فوتبال نساجی مازندران گفت: تعطیلات دو هفته‌ای لیگ برتر فرصت مناسبی برای بازسازی تیم نساجی بود.
دو هفته تعطیلی بازی‌ها به نفع ما شد!

محمدمهدی نظری در گفت‌وگو با خبرنگار، در مورد شرایط تیم فوتبال نساجی مازندران در شرایطی که سرمربی ندارند، اظهار داشت: از امروز تمرینات را بدون سرمربی برگزار می‌کنیم. هنوز سرمربی معرفی نکردند، ولی سیروس دین‌محمدی مسئولیت تمرینات را برعهده دارد.

وی در خصوص این که استعفای مهاجری و مشکل قلبی او بهانه‌ای بود تا به شکل محترمانه برکنار شود گفت: اصلا اینطور نیست. مهاجری پیش از این هم بار‌ها به دلیل مشکل قلبی با سختی‌هایی روبرو شده بود. صحبت‌های مدیرعامل برای حفظ او واقعی بود و اگر شرایط جسمانی‌اش اجازه می‌داد تا پایان فصل در این تیم می‌ماند.

بازیکن تیم فوتبال نساجی مازندران با اشاره به تعطیلی مسابقات لیگ برتر تصریح کرد: در نیم‌فصل دوم، مسابقات را بد شروع کردیم ولی دو هفته تعطیلی بازی‌ها به نفع ما شد. اگر مسابقات طبق شنیده‌ها در ادامه باز هم تعطیل شود به نفع ما می‌شود چون می‌توانیم تمرینات بیشتری انجام دهیم و با یک ریکاوری خوب دوباره پا به میدان بگذاریم. شرایط خوبی نداشتیم و جایگاه‌مان در لیگ برتر به خطر افتاده بود. خوب بازی نمی‌کردیم. در کار‌های بدنی و تاتیکی عقب هستیم و می‌توانیم با استفاده از تعطیلی مسابقات خود را به سایر تیم‌ها برسانیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/45zazo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مهاجری در انتظار یک پیشنهاد تازه!