تاریخ انتشار: 1398/12/04 23:32
کد خبر: 69845

مرادی:مگر می شود تیم میزبان یک ساعت دیرتر بیاید؟

ناظر دیدار پرسپولیس تهران و سپاهان اصفهان اعلام کرد اعضای باشگاه اصفهانی نمی‌خواستند برای سرخپوشان حاضر شوند.
مرادی:مگر می شود تیم میزبان یک ساعت دیرتر بیاید؟

جلال مرادی، ناظر کرمانشاهی دیدار سپاهان و پرسپولیس حرف‌های خود را خیلی صریح و در مخالفت با آنچه که سپاهانی‌ها در نقش جهان انجام دادند، شروع کرد. او در گفتگو با علی خسروی در برنامه شب‌های فوتبالی با عذرخواهی از اصحاب رسانه بابت عدم پاسخگویی تا به این لحظه، گفت: اگر سپاهان با یک تیم آسیایی داشت آیا ای اف سی قبول  می کرد که آنها با تاخیر در زمین حاضر شوند؟

مرادی درباره ازدحام امروز مقابل هتل سپاهان گفت: ما ساعت 2 بعد از ظهر اطلاع پیدا کردیم از وضعیت سپاهان و فرمانده نیروی انتظامی را بلافاصله به محل فرستادیم و آنها ثانیه به ثانیه رصد کردند. در تماسی که که این عزیزان داشتند گفتند شرایط آماده است اما تیم بیرون نمی آید. ما حتی با یگان ویژه هماهنگ کردیم که با چند موتورسوار مسیر را پاکسازی کنند که مشکلی در مسیر برای حضور آنها در استادیوم شکل نگیرد.

وی با اشاره به زمان حضور اتوبوس سپاهان در ورزشگاه نقش جهان گفت: اینها ساعت 4:20 ورود کردند (البته تصاویر برنامه فوتبال برتر نشان می‌داد که زمان حضور اتوبوس سپاهان در پیست تارتان ورزشگاه 16:34 است). من به آقایان فتاحی و قلیچ خانی گفتم نروید داخل رختکن تا بازیکنان تیم حریف متوجه اینکه شما آماده بازی می‌شوید، شوند اما آنها گوش نکردند و رفتند توی رختکن و تا ساعت 5 عصر  آثاری از هیچ بازیکن سپاهان در زمین مسابقه نبود. (به شهادت همه خبرنگارها و پرسنل نیروی انتظامی و داوران) من حتی به داوران گفتم تا 5:25 لباس عوض نکنید اما هیچ کدام از بازیکنان سپاهان وارد زمین نشدند.

جلال مرادی در ادامه توضیحات صریح خود با اشاره به عدم حضور تیم میزبان در ادامه گفت: من یک سوال دارم، آیا تیمی که می خواهد مسابقه دهد در رختکن گرم می‌کند؟ مگر نباید لیست را به ما بدهند؟ بنده دو سه مرتبه خواهش کردم اما نیامدند. جالب است این را بگویم که عوامل تیم در همان ساعت بازی رفته بودند استانداری که بازی را لغو کنند!

مرادی حرف‌هایش را اینطور تمام کرد: مگر می شود تیم میزبان یکساعت دیرتر بیاید؟ اگر در باشگاه های آسیا بازی کنند ناظر ای اف سی قبول می کند؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xlq9l

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


سر انجام بازی سپاهان - پرسپولیس چه می شود / کدام تیم برنده است؟