تاریخ انتشار: 1398/12/04 22:33
کد خبر: 69855

داور با سوت‌های ناحق، سرعت بازی را گرفت!

سرمربی تیم قشقایی شیراز با انتقاد از نحوه قضاوت داور بازی تیمش مقابل استقلال خوزستان گفت: داور با سوت‌های ناحق، سرعت بازی را گرفت.
داور با سوت‌های ناحق، سرعت بازی را گرفت!

رشید طهماسبی، عصر یکشنبه پس از شکست تیمش مقابل استقلال خوزستان در جمع خبرنگاران بیان داشت: عملکرد داوربه هیچ عنوان خوب نبود، یک پنالتی را به سود ما نگرفت و یک بازیکن این تیم را در دقیقه ۲۰ اخراج کرد.

وی اضافه کرد: در چند هفته‌ای که رقابت‌های فوتبال دسته یک توسط داوران لیگ برتری قضاوت می‌شد، بازی‌ها کیفیت بهتری داشت.

طهماسبی ادامه داد: در بازی‌های گذشته هم چندین پنالتی برای ما گرفته نشد و انتظار داریم سازمان لیگ در مورد چینش داوران تجدید نظر کند.

سرمربی تیم قشقایی شیراز در مورد عدم حضور تماشاگران در ورزشگاه‌ها هم گفت : به تصمیم فدراسیون احترام می‌گذاریم و از آنجا که امکان دارد بیماری کرونا به تماشاگران سرایت کند این تصمیم کار خوبی است.

دیدار تیم‌های قشقایی شیراز و استقلال خوزستان عصر یکشنبه در هفته بیست و پنجم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز با نتیجه یک بر صفر به سود تیم استقلال خوزستان پایان یافت.

با پایان یافتن هفته بیست و پنجم، تیم مس رفسنجان با ۵۲ امتیاز صدرنشینی خود را ثبیت کرد، مس کرمان با ۴۵ امتیاز دوم است و تیم آلومینیوم اراک هم با ۴۴ امتیاز مکان سوم را به خود اختصاص داد.

همچنین تیم فجر شهید سپاسی شیراز با ۳۶ امتیاز در رده هشتم است، تیم استقلال خوزستان با ۳۲ امتیاز نهم و تیم قشقایی هم با ۲۸ امتیاز دوازدهم است.

در رقابت‌های فوتبال دسته یک باشگاه‌های کشور ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم‌های اول و دوم جدول به لیگ برتر دوره بیستم در سال ۹۹ صعود خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می‌شوند.

تیم‌های سپید رود رشت و شهرداری تبریز با قرار گرفتن در انتهای جدول در خطر سقوط قرار دارند.

هیات فوتبال فارس با انتشار بیانیه ای که یکشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، اعلام کرد: بر اساس اعلام سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، بازی‌های هفته بیست و پنجم لیگ دسته یک بدون تماشاگر برگزار می‌شود.

در این بیانیه آمده است: باهدف ارتقای شرایط بهداشت فردی و عمومی و توجه ویژه به حفظ سلامتی ورزشکاران، داوران، عوامل برگزاری و تماشاگران و براساس تصمیم مراجع ذیصلاح، تمام رقابت‌های فوتبال باشگاهی سراسر کشور در رده‌های مختلف لیگ برتر، دسته یک، دوم و سوم فوتبال، فوتبال ساحلی و فوتسال تا اطلاع ثانوی بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4d6x7m

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قشقایی شیراز-استقلال خوزستان؛جدال مربیان گمنام