تاریخ انتشار: 1398/12/04 22:30
کد خبر: 69856

سرمربی استقلال خوزستان:فدراسیون فوتبال باید بازی بدون تماشاگر را زودتر اعلام می‌کرد

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان گفت: فوتبال بدون حضور تماشاگران لذت ندارد اما تابع تصمیم فدراسیون فوتبال هستیم و سلامتی جامعه هم برای ما اهمیت زیادی دارد.
سرمربی استقلال خوزستان:فدراسیون فوتبال باید بازی بدون تماشاگر را زودتر اعلام می‌کرد

امیر خلیفه اصل، عصر یکشنبه پس از برتری تیمش مقابل قشقایی شیراز در گفت وگو با خبرنگاران افزود: بازی بسیار دشواری مقابل تیم خوب قشقایی شیراز انجام دادیم و آنها ما را به درد سر انداختند.

وی اضافه کرد: همدلی بازیکنان ما موجب شد در این دیدار با دست پُر از میدان خارج شویم و اگر از موقعیت‌های خود بهتر استفاده می‌کردیم می‌توانستیم گل‌های بیشتری به ثمر برسانیم.

سرمربی تیم استقلال خوزستان ادامه داد: در اندازه‌ای نیستیم که بخواهم در مورد داور صحبت کنم اما در این بازی مشکلاتی وجود داشت که امیدوارم من اشتباه کرده باشم.

فدراسیون فوتبال باید بازی بدون تماشاگر را زودتر اعلام می‌کرد

خلیفه اصل در مورد برگزاری دیدارهای لیگ فوتبال بدون حضور تماشاگران نیز افزود: فدراسیون فوتبال نیز باید زودتر این موضوع را اعلام می‌کرد چرا که ما حدود ۳۰۰ تماشاگر که در بین آنها افراد بالای ۶۰ سال هم حضور داشتند به شیراز آورده بودیم با این حال تابع تصمیم سازمان لیگ هستیم.دیدار تیم‌های قشقایی شیراز و استقلال خوزستان عصر یکشنبه در هفته بیست و پنجم رقابت‌های فوتبال لیگ دسته یک باشگاه‌های کشور در ورزشگاه شهید دستغیب شیراز با نتیجه یک بر صفر به سود تیم استقلال خوزستان پایان یافت.

با پایان یافتن هفته بیست و پنجم، تیم مس رفسنجان با ۵۲ امتیاز صدرنشینی خود را ثبیت کرد، مس کرمان با ۴۵ امتیاز دوم است و تیم آلومینیوم اراک هم با ۴۴ امتیاز مکان سوم را به خود اختصاص داد.

همچنین تیم فجر شهید سپاسی شیراز با ۳۶ امتیاز در رده هشتم است، تیم استقلال خوزستان با ۳۲ امتیاز نهم و تیم قشقایی هم با ۲۸ امتیاز دوازدهم است.

در رقابت‌های فوتبال دسته یک باشگاه‌های کشور ۱۸ تیم شرکت دارند و پس از انجام ۳۴ بازی، تیم‌های اول و دوم جدول به لیگ برتر دوره بیستم در سال ۹۹ صعود خواهند کرد و ۲ تیم انتهای جدول هم راهی دسته دوم می‌شوند.

تیم‌های سپید رود رشت و شهرداری تبریز با قرار گرفتن در انتهای جدول در خطر سقوط قرار دارند.

هیات فوتبال فارس با انتشار بیانیه ای که یکشنبه در اختیار ایرنا قرار گرفت، اعلام کرد: بر اساس اعلام سازمان لیگ فدراسیون فوتبال، بازی‌های هفته بیست و پنجم لیگ دسته یک بدون تماشاگر برگزار می‌شود.

در این بیانیه آمده است: باهدف ارتقای شرایط بهداشت فردی و عمومی و توجه ویژه به حفظ سلامتی ورزشکاران، داوران، عوامل برگزاری و تماشاگران و براساس تصمیم مراجع ذیصلاح، تمام رقابت‌های فوتبال باشگاهی سراسر کشور در رده‌های مختلف لیگ برتر، دسته یک، دوم و سوم فوتبال، فوتبال ساحلی و فوتسال تا اطلاع ثانوی بدون حضور تماشاگران برگزار خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3e7k89

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قشقایی شیراز-استقلال خوزستان؛جدال مربیان گمنام