تاریخ انتشار: 1398/12/04 21:38
کد خبر: 69867

اخبار مربوط به تعویق بازی ها یا حضور هواداران کذب محض است!

برخلاف پیش بینی‌ها و شایعه ای که امروز قوت گرفته است، دیدارهای هفته آینده لیگ برتر به تعویق نخواهد افتاد و تنها بدون حضور هواداران انجام خواهد شد.
اخبار مربوط به تعویق بازی ها یا حضور هواداران کذب محض است!

با شیوع موج جدی ویروس کرونا، فدراسیون پزشکی با دستورالعمل خود و در ادامه فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ سه دیدار باقی مانده از لیگ برتر و دیدارهای این هفته از لیگ یک را بدون حضور هواداران برگزار کرد.

هرچند عدم حضور هواداران در اصفهان با حواشی زیادی همراه بوده و در این زمینه شایعاتی نیز مبنی بر برگزاری دیدارهای هفته آینده با حضور هواداران باعث انتقاد بیشتری شده اما سازمان لیگ با رد این شایعه اعلام کرد که دیدارهای هفته آینده نیز بدون حضور هواداران انجام خواهد شد و اخبار مربوط به تعویق یا حضور هواداران را تکذیب کرد.

سهیل مهدی، مسوول برگزاری مسابقات لیگ برتر در این زمینه به ورزش سه می‌گوید: بعد از تشکیل ستاد ضد کرونا در فدراسیون ورزشی و انتشار بیانیه یک و دو، این ظن به وجود آمد که همه مسابقات ورزشی تعطیل می شود اما این مساله فوتبال را در بر نمیگیرد و ضمن اینکه صحبت های وزیر ورزش در همین رابطه است و مسابقات لیگ فوتبال طبق برنامه انجام و بدون حضور هواداران خواهد بود.

بر این اساس دیدارهای هفته آینده طبق برنامه به انجام خواهد رسید و تنها حضور هواداران با ممنوعیت همراه است.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vd5jz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


با اعلام روابط عمومی سازمان لیگ ؛

پیروزی مقتدرانه بادران مقابل تیم نفت مسجد سلیمان