تاریخ انتشار: 1395/05/28 18:11
کد خبر: 266944

اظهارات آقای خاص در خصوص آمادگی جسمانی پل پوگبا

اظهارات آقای خاص در خصوص آمادگی جسمانی پل پوگبا

ژوزه مورینیو سرمربی تیم فوتبال منچستریونایتد در کنفرانس مطبوعاتی‌اش پیش از بازی مقابل  ساوتهمپتون، پاسخ گوی سؤالات خبرنگاران بوده است.

منچستریونایتد در هفته دوم لیگ برتر انگلیس، جمعه شب در ورزشگاه الدترافورد میزبان ساوتهمپتون است.

در مورد حضور پوگبا در بازی جمعه‌شب

او آماده بازی است. ما در برابر لستر با بازیکنانی که کمتر از وضعیت فعلی پوگبا تمرین کرده بودند به میدان رفتیم و آن بازی برای ما به‌عنوان راهی برای بهبود وضعیت آن‌ها بود. در مورد پل هم شرایط تقریبا این‌گونه است. او یک دقیقه هم در پیش فصل به میدان نرفته اما حدود ۲ هفته با ما تمرین کرده است. شرایط پوگبا برای حضور در بخشی از بازی مناسب است.

تطبیق پوگبا با تیم

او به‌خوبی با شرایط تیم تطبیق پیداکرده چراکه باشگاه و خیلی از اعضای آن را می‌شناسد. او نیاز به زمان برای هماهنگی نداشته است. اما باید به او برای رسیدن به شرایط ایده آل و درک فلسفه بازی تیم و جایگاهش در تیم زمان داد.

در مورد زلاتان

او خوشحال است. من از او در موردش خانواده‌اش، همسرش و بچه‌هایش می‌پرسم. میدانم که آن‌ها برایش خیلی مهم هستند. او از شرایط زندگی‌اش در اینجا راضی است و همه خانواده‌اش خوشحال هستند. او انگیزه بالایی دارد. به همین دلیل من دو سال آینده او را در تیمم خواهم داشت.

در مورد اریک بایی

او یک بازیکن جوان است که در باشگاهی تازه و لیگی جدید بازی می‌کند. اما بااین‌حال و باوجود همه این فشارها و همین‌طور انتظارات بازی برای منچستریونایتد، او عملکرد خوبی داشته، به‌خوبی ارتباط برقرار کرده و خط دفاعی را هدایت می‌کند.

در مورد بازگرداندن حس ترس به اولدترافورد

من نمی‌توانم. اما تیم می‌تواند چنین کاری بکند. هواداران نیز می‌توانند کمک کند. همه‌چیز از ارتباط بین تیم با هواداران آغاز می‌شود. اگر ارتباط بین این دو برقرار شود، آنگاه فاکتور قدرتمند بودن در خانه به تیم بازخواهد گشت. البته سبک بازی ما نیز تاثیرگذار خواهد بود و اگر هواداران نیز نقش خود را ایفا کنند، تیم حریف شانسی نخواهد داشت.

در مورد پست بازی پوگبا

بعضی‌اوقات بدون اینکه شما متوجه شوید، جزئیاتی را در تیم تغییر می‌دهیم. پس اگر انتظار دارید برای یک بازیکن تغییرات اساسی در ترکیب ایجاد شود، این اتفاق نخواهد افتاد. ما به خاطر اینکه او در یوونتوس در سیستم با ۵ مدافع بازی کرده از این سیستم استفاده نخواهیم کرد. ما تغییرات بنیادی نخواهیم داشت اما جزئیاتی از سبک بازی تیم تغییر خواهند کرد.

در مورد نقل و انتقالات

تا ۳۱ آگوست بازار نقل و انتقالات باز است اما من از بازیکنانی که دارم کاملاً راضی هستم. من بارها گفته‌ام که در مورد بازیکنان تیم‌های دیگر صحبت نخواهم کرد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3wqjmr

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ایبراهیموویچ مقصد بعدی پوگبا را فاش کرد