تاریخ انتشار: 1395/05/28 18:11
کد خبر: 266945

چه کسی در استقلال رئیس است؟

سرمربی آبی ها در جریان تمرین این تیم در جلسه ای خصوصی و دو نفره با رئیس هیات مدیره استقلال شرکت کرد.

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی، تمرین روز چهارشنبه استقلال روز خاصی برای منصوریان بود. سرمربی استقلال در این روز مهامانان ویژه ای از جمله وزیر ورزش، سرپرست باشگاه و اعضای هیات مدیره داشت که پس از تغییرات زیاد در جلسه هیات مدیره، مهمان تمرین آبی ها شدند.در بخشی از این تمرین شهاب جهانیان عضو تاثیر گذار و رئیس هیات مدیره باشگاه استقلال برای دقایقی با علیرضا منصوریان جلسه ای خصوصی برگزار کرد که تصاویر اختصاصی ورزش سه از این جلسه در ادامه می‌آید:

چهره ای که از منصوریان در جریان این گپ و گفت ثبت شد، شاید متفاوت از تمام چهره هایی است که از او طی دو ماه گذشته دیده ایم. سرمربی استقلال در این تصویر در حالی دست به سینه، شاهد خط و نشان های جهانیان است که در چند قدمی این جلسه افتخاری و وزیر ورزش حضور دارند تا این سوال مجددا مطرح شود که چه کسی در استقلال 95 رئیس است؟

این تصاویر البته به خوبی نشان می دهد که پست ها و سمت ها خیلی آدرس خوبی برای نشان دادن هرم قدرت در ساختمان سعادت آباد نیستند و تصمیم گیرندگان اصلی این باشگاه افرادی هستند که سرمربی جاه طلب استقلال اینگونه با شمایلی متفاوت از آنچه از او سراغ داریم، تنها نظاره گر و تابع تصمیمات آنها می باشد.

 

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2xrxmw

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


راه حل جالب منصوریان برای خروج از بحران/خودش بازی کند!