تاریخ انتشار: 1395/05/28 14:18
اختصاصی/
کد خبر: 267011

سردار را وارد حاشیه ها نکنید!

تجربه نشان داده است که در بعد قهرمانی در ورزش ایران همواره مسایل حاشیه ای زیادی گریبانگیر تیمهای ورزشی را به فراخور هواداران و همچنین مخاطبان و دوستداران خواهد گرفت.
سردار را وارد حاشیه ها نکنید!

به گزارش سرویس لیگ دو فرتاک ورزشی، هنوز چند ساعتی از اعلام قرعه کشی مسابقات امسال لیگ دسته دوم کشوری نگذشته که دو حاشیه از دو جنس متفاوت موجبات تغییر دیدگاه ها و نظرات را نسبت به سردار در پی خواهد داشت.

سرپرست سردار در اولین دقایق پس از قرعه کشی با قاطعیت سخن از صعود سردار به لیگ یک دارد! جالب است که بدانیم شاید نگارنده یا یک هوادار سطحی در بوکان چنین توقعی را به سبب احساسات بی منطق از سردار داشته باشد اما با توجه به وضعیت کنونی سردار و تمامی موضوعات مرتبط با آن از سرپرست سردار بعید بود که از هم اکنون انتظارات هواداران را انقدر بالا ببرد که سردار را در لیگ یک ببینیم.

هر چند جناب صالحی راد یکی از زحمات کشان فوتبال بوکان در کسوت بازیکن و مربی و این چند سال سرپرست سردار بوده اما یادمان نرود سنجیده به اینده بنگریم و واقعیتها و داشته های موجود را در برابر احساس هواداران قرار ندهیم.

حاشیه ی متفاوت دوم به مباحثی است که به مدیریت سردار مربوط است بی شک در وضعیت بحرانی امسال سردار، همگان دیدند که تلاش نماینده ی مجلس برای ادامه ی کار با سردار میسر نبود و از سوی دیگر اداره ی ورزش و جوانان توانایی اداره ی سردار را از بعد مالی نداشت، اینک که شهرداری بوکان و شورای شهر آستین بالا زده و به کمک ورزش بوکان امده و علیرغم نادیده گرفتن قوانین و بخشنامه های اداری تیمداری میکند، بیایم عینک بدبینی  را برداشته و برای حضور پر قدرت سردار راهکارهای منطقی و کمکهای معنوی را از این تیم دریغ نکنیم.

یادمان باشد همه باید در جایگاه خود برای ارتقای نشاط و شادی در جامعه و ایجاد شور و احساس قشنگ موفقیت در زندگی بوسیله ی ورزش تلاش مضاعف داشته باشیم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kaxn8

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدیرعامل جدید داماش گیلان انتخاب شد