تاریخ انتشار: 1398/12/04 13:18
کد خبر: 69941

برای استقلال برنامه داریم؛امیدوارم به خوبی در زمین پیاده شود!

هافبک تکنیکی ذوب آهن از آمادگی خود برای تقابل با استقلال در استادیوم آزادی خبر داد.
برای استقلال برنامه داریم؛امیدوارم به خوبی در زمین پیاده شود!

محمدرضا عباسی، هافبک تکنیکی ذوب آهن بعد از پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت، اکنون شرایط حضور در ترکیب را به دست آورده و امیدوار است کادرفنی در این بازی به او فرصت بدهند. عباسی درباره این دیدار اینطور صحبت‌هایش را آغاز کرد و گفت: شرایط تیم خدا را شکر خیلی خوب است و در هفته‌های اخیر هم کادرفنی به شناخت کافی روی تیم و بازیکنان رسیده و نتایج خوبی هم گرفتیم و از همه نظر آماده بازی حساس مقابل استقلال هستیم و امیدوارم در شرایطی که به 3 امتیاز این بازی نیاز داریم دست پر به خانه برگردیم.

وی در مورد دشواری تقابل با استقلال در ورزشگاه آزادی گفت: بله قطعاً بازی سختی است و استقلال تیم خوب و با کیفیتی است ولی خب همانطور که گفتم شرایط ما طوری است که به 3 امتیاز این بازی نیاز داریم و برای برد وارد زمین می‌شویم.

وینگر ذوب آهن در مورد وضعیت خودش هم گفت: متاسفانه من در هفته پایانی نیم فصل اول دچار مصدومیت شدم و چند هفته کنار تیم نبودم ولی الان چند روزی می‌شود که کارم را دوباره شروع کردم و در تمرینات حضور دارم و مشکلی برای بازی ندارم و اگر کادرفنی صلاح بداند هر چند دقیقه در ترکیب باشم برای موفقیت تیم تلاشم را می‌کنم.

عباسی در مورد اینکه معمولاً در دیدارهای حساس مقابل استقلال و پرسپولیس عملکرد خوبی دارد هم گفت:‌ بله خدا را شکر هم این فصل و هم فصل‌های قبل توانستم عملکرد خوبی در این بازی‌ها داشته باشم و کادرفنی هم از من راضی بودند ولی همانطور که گفتم با توجه به اینکه چند هفته از میادین دور بودم بستگی به تشخیص کادرفنی دارد که در این بازی حضور داشته باشم یا نه.

وی در مورد حضور ارسلان مطهری مقابل ذوب آهن و اینکه آیا موفق به مهار او می‌شوند یا نه، هم توضیح داد: برای ارسلان خوشحالم که بالاخره به خواسته‌اش رسید و پیراهن استقلال را بر تن کرد و در این تیم هم موفق ظاهر شده است. در مورد مهار او باید بگویم استقلال بازیکنان قابل زیادی دارد و اینطور نیست که فقط بخواهیم یک نفر را مهار کنیم و برای کل این تیم برنامه داریم که امیدوارم به خوبی در زمین پیاده شود و نتیجه خوبی کسب کنیم. ما اهل کری خواندن نیستیم و نه من، بلکه کل ذوب آهنی‌ها از چنین فضایی همیشه دوری کردیم و سعی می‌کنیم تمرکزمان روی بازی خودمان باشد.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3q9ao9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


ترکیب احتمالی یاران مجیدی مقابل ذوب آهن