تاریخ انتشار: 1398/12/04 13:05
کد خبر: 69942

ترکیب احتمالی یاران مجیدی مقابل ذوب آهن

استقلال در روز بازگشت ستاره های کلیدی به ترکیب امیدوار به عبور از سد آهنین در ورزشگاه خالی از تماشاگر آزادی است.
ترکیب احتمالی یاران مجیدی مقابل ذوب آهن

برگزاری بازی های امروز لیگ برتر آن هم بدون حضور تماشاگر برای کنترل ویروس کرونا باعث شد تا استقلال در بازگشت دوباره به رقابت ها بدون طرفدارانش مقابل حریفی سرسخت از نصف جهان قرار بگیرد. عدم حضور طرفداران می تواند با خبر بازگشت ستاره های کلیدی مصدوم و بیمار تا حدودی جبران شود اما با این وجود استقلال با طرفدار می توانست راهی هموارتر برای رسیدن به اهدافش پیش رو داشته باشد.

در بازی امروز سرمربی استقلال همچنان از سیدحسین حسینی به عنوان مرد شماره یک درون دروازه بهره می برد. دروازه بان آبی ها که در لیگ قهرمانان آسیا هر چه تلاش کرد طعم کلین شیت را بچشد موفق نشد امروز می تواند برای رسیدن به این هدف تلاش کند آن هم مقابل مهاجمانی نه چندان سرشناس در اردوی ذوب آهن.

در خط دفاع روزبه چشمی به احتمال فراوان دوباره در مرکز دفاع سه نفره به میدان خواهد رفت تا از میان محمد دانشگر، نیکولای بودوروف و شاهین طاهرخانی دو نفر برای حضور در کنار این چهره در خط دفاع انتخاب شوند.

وریا غفوری دفاع راست استقلال خواهد بود ضمن این که با وجود بازگشت هروه میلیچ به تمرینات میلاد زکی پور همچنان از شانس بیشتری برای حضور در پست دفاع چپ برخوردار است مگر این که مدافع کروات به قدری آماده باشد که سرمربی استقلال را مجاب به استفاده از خود کند.

در مرکز زمین علی کریمی به ترکیب بازمی گردد تا پشت سر مسعود ریگی و آرش رضاوند قرار بگیرد. فرشید اسماعیلی نیمکت نشین خواهد بود تا در صورت لزوم در نیمه دوم برای دقایقی به میدان رفته در شرایط بازی قرار بگیرد.

بازگشت مهدی قائدی برترین گلزن استقلال در این فصل آن هم بعد از دو بازی غیبت در لیگ قهرمانان می تواند بهترین خبر ممکن برای آبی ها باشد به خصوص برای مجیدی که با دل بستن به ده و یازده استقلال برای کسب برد مقابل ذوب آهن نقشه بکشد.

با این تفاسیر ترکیب احتمالی استقلال در بازی امروز مقابل ذوب آهن آن هم در ورزشگاه سوت و کور آزادی به این شرح خواهد بود، ترکیبی که ممکن است در خط دفاع سورپرایزهای لحظه آخری داشته باشد؛

"سیدحسین حسینی؛ روزبه چشمی، محمد دانشگر، نیکولای بودروف، وریا غفوری، میلاد زکی پور؛ علی کریمی، مسعود ریگی، آرش رضاوند؛ مهدی قائدی، امیرارسلان مطهری".

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2roawz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


بازی استقلال مقابل ذوب آهن؛بدون تماشاگر!