تاریخ انتشار: 1395/05/28 11:08
کد خبر: 267056

علیزاده به مصاف تکواندوکار کرواسی می رود

کیمیا علیزاده نماینده وزن 57- کیلوگرم تیم ملی تکواندوی بانوان ایران در نخستین مبارزه خود باید به مصاف هوگوپوش کشور کرواسی برود
علیزاده به مصاف تکواندوکار کرواسی می رود

به گزارش سرویس المپیک فرتاک ورزشی،سیزدهمین روز از بازی‌های المپیک 2016 برزیل در حالی پیگیری می‌شود که در دومین روز از مسابقات تکواندو، تکواندوکاران دو وزن 57- کیلوگرم زنان و 68- کیلوگرم مردان به مصاف حریفان خود خواهند رفت و کیمیا علیزاده به عنوان نماینده ایران رو در روی رقبای خود قرار می‌گیرد.

طبق قرعه‌کشی انجام شده، کیمیا با رنکینگ 21 المپیکی و جایگاه دهم در جدول قرعه‌، باید در مبارزه اول با "انا زانینوویک" از کرواسی دیدار کند. این تکواندوکار با تجربه کروات، سابقه حضور در المپیک را دارد که البته موفق به کسب مدال نشده است.

او طلای مسابقات قهرمانی جهان 2011، دو مدال نقره مسابقات قهرمانی جهان در سال 2007 و 2012 و برنز مسابقات قهرمانی جهان در سال 2015 را در کارنامه‌ خود دارد. "آنا زانینوویک" از طریق رنکینگ سیستم به بازی‌های المپیک ریو راه پیدا کرد.

کیمیا در صورتی که در این بازی سخت و نفس‌گیر برنده شود، باید با برنده اسپانیا و تایلند مبارزه کند. مبارزه کیمیا علیزاده با نماینده کرواسی ساعت 19 به وقت ایران انجام خواهد شد.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3ezwnp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


قرعه‌ کشی تکواندوکاران انجام شد/ ایرانی‌ها حریفان خود را شناختند