تاریخ انتشار: 1395/05/27 23:59
کد خبر: 267088

باباجان‌زاده: بنا تنها مقصر نتایج کشتی فرنگی نیست/ چیزی از رقبای جهانی کم ندارم

فرنگی‌کار سنگین وزن ایران گفت: المپیک باعث شد با جان و دل لمس کنم که چیزی از رقبای جهانی کم ندارم.
باباجان‌زاده: بنا تنها مقصر نتایج کشتی فرنگی نیست/ چیزی از رقبای جهانی کم ندارم

به گزارش سرویس کشتی فرتاک ورزشی، بشیرباباجان‌زاده در گفت‌وگو با تسنیم، درباره نتایج تیم کشتی فرنگی ایران در المپیک 2016 اظهار داشت: در ابتدای صحبت‌هایم باید بگویم که شرمنده مردم شدیم و بابت نتایجی که گرفتیم عذرخواهی می‌کنیم. ان‌شاءالله بتوانیم در آینده از شرمندگی مردم بیرون بیاییم تا حداقل آن عذاب وجدانی که داریم، دیگر وجود نداشته باشد.

وی افزود: تیم کشتی فرنگی تیم پرافتخار و بزرگی بوده و هست. ما امیدواریم بتوانیم افتخار‌آفرینی‌های گذشته را دوباره تکرار کنیم. در خصوص وضعیت تیم باید بگویم که در جایگاهی نیستم که بخواهم در این خصوص صحبت کنم و فقط می‌توانم بگویم که شرمنده مردم هستیم. باید از کادر فنی نظر بخواهید که چرا شرایط این‌گونه شد.

ملی‌پوش کشتی فرنگی کشورمان ادامه داد: به نظرم محمد بنا همه زحمات خود را کشید و لطف زیادی در قبال کشتی فرنگی انجام داد. در این ناکامی مردم نباید فقط او را مقصر بدانند. به‌نظرم کارشناسان باید انتقاد سازنده کنند و انتقاد بی‌جا از بنا نداشته باشند، چون او با جان و دل زحمت کشید. به‌هر حال گاهی اوقات آن چیزی که مدنظر است، رخ نمی‌دهد و هرچقدر هم که تلاش می‌کنی به آن نمی‌رسی.

باباجان‌زاده عنوان کرد: همان‌طور که در پیروزی‌ها همه سهیم هستند، در شکست‌ها هم باید همین‌گونه باشد. امیدوارم مردم بیشتر حمایت کنند تا بنا از وضعیتی که در آن گرفتار آمده بیرون بیاید.

این کشتی‌گیر سنگین وزن درباره اظهارنظر اسماعیل‌نژاد، مربی تیم ملی مبنی بر اینکه بنا از عملکرد او راضی نیست و حداقل کسب مدال برنز را برای وی متصور بوده‌اند، گفت: درست است اما برای سوریان، نوروزی، اخلاقی، رضایی و عبدولی هم مدال طلا کنار گذاشته بودند و همگی شانس کسب مدال بودند. من به شخصه از عملکرد خودم نه راضی هستم و نه ناراضی، چون وضعیت خاصی داشتم. من در چهار سال اخیر دو سال در صحنه نبودم و اعتمادبه‌نفس کافی نداشتم، اما المپیک باعث شد با جان و دل لمس کنم که چیزی از رقبای جهانی کم ندارم. قول می‌دهم که در آینده این بشیر باباجان‌زاده را نخواهید دید.

فرنگی‌کار المپیکی ایران در پایان درباره گریه‌های محمد بنا خاطر نشان کرد: وقتی بنا با چشم گریان به سالن آمد من هم بغض کردم و گریه‌ام گرفت. من بنا را بغل کردم و او گفت: «جواب مردم را چه بدهم و چگونه در چشم آنها نگاه کنم». به‌نظرم وقتی کسی این‌قدر احساس مسئولیت می‌کند مردم باید بزرگی و مرامش را بدانند که چقدر است. البته مطمئنم که مردم این مسئله را می‌دانند و امیدوارم بنا را فقط حمایت کنند. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4pjwoo

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فرنگی کاران ایران وارد ریو شدند