تاریخ انتشار: 1398/12/03 14:53
کد خبر: 70028

فرهاد مجیدی: دوپینگ؟ وقت ندارم جواب این اراجیف را بدهم

سرمربی تیم فوتبال استقلال با بیان اینکه وقتش را ندارد درباره «اراجیف» دوپینگ استقلالی‌ها در سال‌های گذشته صحبت کند، گفت: تیم ما در هر سه جام مدعی است و در آسیا هم از گروهمان صعود می‌کنیم.
فرهاد مجیدی: دوپینگ؟ وقت ندارم جواب این اراجیف را بدهم

فرهاد مجیدی سرمربی تیم استقلال در نشست خبری پیش از بازی با ذوب آهن که ظهر امروز در سازمان لیگ برگزار شد، اظهار داشت: تمرینات خوبی داشتیم. ذوب آهن تیم بسیار خوبی است. چند بازی این تیم را تماشا کردیم. ان شاءالله بازی خوبی خواهیم داشت و سه امتیاز را می گیریم.

وی درباره وضعیت بازیکنان مصدوم استقلال و مهدی قائدی گفت: قائدی دیروز با ما تمرین کرد. باتوجه به اینکه اسماعیلی و قائدی در تمرینات نبودند، ممکن است فردا در ترکیب اصلی نباشند. باتوجه به اینکه بازیکنان مصدوم می شوند، سعی کردیم برنامه آماده سازی برای آنها بنویسیم. از آقای ربانی خواستم مصدومانمان زیر نظر او تمرین کنند تا آماده شوند.

سرمربی استقلال درباره مصدومیت شیخ دیاباته گفت: منتظرم ببینم جواب ام.آر.آی این بازیکن چه می شود و پزشک چه می گوید.

مجیدی در پاسخ به این سئوال که آیا سفر دیاباته به فرانسه دوره درمانش را تحت تاثیر قرار نداده است، تصریح کرد: دیاباته با من صحبت کرد و گفت دوست دارد کنار خانواده اش باشد. او گفت که در فرانسه فیزیوتراپی هم انجام می دهد و با اجازه من به این سفر رفته بود.

وی در خصوص احتمال بدون تماشاگر بودن بازی با ذوب آهن و حتی لغو مسابقه به خاطر ویروس کرونا، تاکید کرد: امیدوارم این اتفاق رخ ندهد. باید هر چهار روز یکبار بازی کنیم و بازی عقب افتاده داریم. امیدوارم بازی انجام شود.

سرمربی استقلال درباره جنجال دوپینگ بازیکنان استقلال در سال های گذشته با ماده «جک تری دی» گفت: نه وقتش را دارم و نه برایم مهم است که جواب این اراجیف را بدهم!

مجیدی درباره شرایط استقلال در هفته های آینده باتوجه به ناکامی در بازی با الاهلی عربستان در لیگ قهرمانان آسیا، تاکید کرد: تیم ما در هر سه جام مدعی است. حتما در آسیا از گروهمان صعود می کنیم. برای لیگ و جام حذفی هم تمام تلاشمان را می کنیم تا قهرمان شویم. 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39n9rq

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رضاوند: با توجه به بازی‌های عقب‌افتاده می توانیم به کورس قهرمانی برگردیم