تاریخ انتشار: 1395/05/20 19:38
کد خبر: 268610

رضاییان: امیدم کم است اما به برانکو امیدوارم

رامین رضاییان علیرغم اعلام صریح برانکو ایوانکوویچ همچنان امیدوار به بازگشت به ترکیب این تیم است
رضاییان: امیدم کم است اما به برانکو امیدوارم

به گزارش سرویس فوتبال لیگ برتر فرتاک ورزشی،رامین رضاییان که طبق اعلام برانکو ایوانکوویچ جایی در لیست پرسپولیس ندارد امیدوار است بتواند پیش از دیدار فردای سرخپوشان برابر صبای قم بتواند رضایت سرمربی کروات این تیم را جلب کند.

او که امروز نیز برای جلسه با مسوولان پرسپولیس در باشگاه حضور یافته بود در این باره گفت: تمام تلاشم را کردم در پرسپولیس بمانم. امروز هم جلسه ای داشتیم که استیلی هم حضور داشت. طاهری هم محترمانه با من و پدرم صحبت کرد. سرمربی تیم می گوید که من را نمی خواهد و برانکو تصمیم گیرنده اصلی است.

 

رضاییان در ادامه حرف هایش افزود: برای بار هزارم می گویم دوست دارم در پرسپولیس بمانم و می دانم هواداران هم لطف دارند اما سرمربی تیم تصمیم می گیرد. هم از سرمربی و هم از باشگاه بابت سفر به ترکیه عذرخواهی کردم و چند نوبت هم از هواداران عذرخواهی کردم.برانکو معتقد است که لیست تیمش پر است و جایی برای من ندارد.

 

 

او در ادامه درباره شرایط آینده اش گفت: وقت زیادی ندارم و باید تیمم را انتخاب کنم.تا فردا مشخص می شود.هر چند روزنه های امید برای حضور در پرسپولیس خیلی کم است اما باز هم امیدوارم که تا فردا قبل از بازی با صبا،برانکو رضایت بدهد و من بمانم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4j9l6e

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


دو پیشنهاد برانکو برای بازگشت رضاییان به پرسپولیس