تاریخ انتشار: 1398/12/02 15:38
نادری: بازیکن پرسپولیس هستم و همه چیز را به باشگاه سپرده‌ام
کد خبر: 70122

دوست دارم به حضورم در پرسپولیس ادامه دهم

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس گفت:در بازی شارجه واقعا خیلی بدشانس بودیم و باید سه امتیاز را می‌گرفتیم اما حتما در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان‌آسیا جبران می کنیم.
 دوست دارم به حضورم در پرسپولیس ادامه دهم

بعد از عملکرد خوب محمد نادری در یکی دو فصل اخیر در تیم فوتبال پرسپولیس این روزها دوباره صحبت از بازگشت این بازیکن به لیگ بلژیک شنیده می‌شود.

حتی در این چند روز عنوان شد باشگاه آنتورپ که با علیرضا بیرانوند گلر ملی‌پوش پرسپولیس قرارداد امضا کرده، خواهان جذب وی محمد نادری هم شده است. ظاهرا مارک ویلموتس سرمربی بلژیکی سابق تیم ملی به مدیران باشگاه آنتورپ توصیه کرده که عملکرد نادری را برای حضور در تیم بلژیکی زیر نظر داشته باشند.

خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس  به همین علت با محمد نادری مدافع پرسپولیس تماس گرفت که وی در این خصوص گفت: به شخصه  افتخار می‌کنم بازیکن پرسپولیس هستم و خوشحالم در زمان حضورم در این تیم اولین بازی ملی‌ام را انجام دادم.

وی افزود: در حال حاضر با با باشگاه پرسپولیس  قرارداد دارم و به این قرارداد هم  متعهد هستم. قرار است در پایان ماه مارچ میلادی مذاکرات با باشگاه انجام شود و من همه چیز را در خصوص آینده‌ام به نظر مسولان باشگاه موکول کرده ام و دوست دارم به حضورم در پرسپولیس ادامه دهم.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس در خصوص دیدار این تیم مقابل شارجه نیز گفت: در بازی الشارجه واقعا خیلی بدشانس بودیم و باید سه امتیاز را می‌گرفتیم اما حتما در ادامه رقابت های لیگ قهرمانان‌آسیا جبران می کنیم.

نادری در خصوص وضعیت تیمش و همچنین حضور گل‌محمدی در پرسپولیس خاطر نشان کرد:  فضای تیم خوشبختانه خیلی خوب است‌. آقا یحیی و کادر فنی به خوبی از تیم شناخت دارند و این‌ یک نقطه قوت بزرگ برای پرسیپولیس است.کادر فنی  برنامه ریزی گسترده ای برای مسابقات آتی انجام داده و کل تیم انگیزه بالایی دارد.به طور حتم در ادامه لیگ قهرمانان نتایج خوبی می گیریم.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4yz8wy

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


مدافع پرسپولیس:ما از هیچ تیمی نمی‌ترسیم!