تاریخ انتشار: 1395/05/20 12:32
کد خبر: 268706

والیبال نشسته بانوان می خواهند سکوی ریو را تصاحب کنند

مرحله دوازدهم اردوی تیمی ملی والیبال نشسته بانوان با حضور ۱۲ نفر در فدراسیون جانبازان و معلولان آغاز شد.
والیبال نشسته بانوان می خواهند سکوی ریو را تصاحب کنند

به نقل از سایت کمیته ملی پارالمپیک، در این اردو ملی پوشان تمرینات توپی و تاکتیکی انجام می دهند.

 

محمدکاظم واعظ موسوی، روانشناس تیم در ارتباط با وضعیت ملی پوشان گفت: روند آماده سازی روانی و ذهنی ورزشکاران به صورت منطقی پیش می رود و تا بازیهای پارالمپیک به اوج می رسد.

 

وی افزود: فضای بازیهای پارالمپیک با المپیک متفاوت است، چون به توقعات کمتر آلوده شده است.

 

*کردستانی: پارالمپیک جای اشتباه نیست

 

عشرت کردستانی، پرچمدار کاروان پارالمپیک ایران نیز با ابراز رضایت از اردوها و روند تمرینات گفت: حریفان سرسختی در بازیهای پارالمپیک داریم اما برای ما نشانه کار خارق العاده است.از لحاظ روانی نیز آماده هستیم و به هدفمان که رسیدن به اوج آمادگی است نزدیک می شویم.

 

*ایرانمنش: در پارالمپیک شگفتی ساز می شویم

 

مریم ایرانمنش، سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان نیز معتقد است: بعد از رقابتهای جام بین قاره ای تیم ما روند رو به رشدی را در پیش گرفته و فکر می کنم از بازیهای پارالمپیک با دست پر به کشور برگردیم.

 

وی افزود: تیم ملی بعد از مسابقات جام بین قاره ای از لحاظ جسمی، تاکتیکی و تکنیکی به سطح خوبی رسیده است. تیم های چین و آمریکا رقبای سرسختی هستند اما برنامه کادر فنی انجام مسابقه خوب است.
سرمربی تیم ملی والیبال نشسته بانوان اظهار داشت: بعد از مسابقات جام بین قاره ای روی نقاط ضعف و قوت تیم کار کردیم تا نقاط ضعف را پوشش داده و نقاط قوت را تقویت کنیم. از طرفی فیلم مسابقات آمریکا و چین را آنالیز کردیم که فکر می کنم با انگیزه بالای ملی پوشان دست پر از رقابتهای برزیل برگردیم و شگفتی ساز شویم.

 

*فرهادی: می توانیم روی سکو بایستیم

 

نسرین فرهادی، کاپیتان تیم ملی والیبال نشسته هم از آمادگی خوب ملی پوشان خبر داده و گفت: از لحاظ تکنیکی, جسمی و روانی در شرایط خوبی قرار داریم. تیم ملی آمادگی خوبی دارد و امیدواریم در نخستین حضورمان در بازیهای پارالمپیک نتیجه خوبی گرفته و بر سکوی پارالمپیک بایستیم.

 

*فلاحی در اندیشه انتقام از لیبروی برزیل

 

مهری فلاحی، لیبروی تیم ملی کشورمان هم به فکر جبران شکست برابر برزیل است.

 

 وی گفت: بعد از رقابت با تیم برزیل در جریان مسابقات جام بین قاره ای، لیبروی این تیم بهترین شد و زمانی که داشت هدیه اش را می گرفت انگیزه ام را بالا برد تا با تلاش، من هم بهترین شوم.

 

فلاحی اضافه می کند: شعار من این است آینده ای می سازم که مقابل گذشته ام زانو بزند. قصد دارم در بازیهای پارالمپیک بهترین باشم و بسیار باانگیزه تمریناتم را انجام می دهم.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4bo9we

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکست شاگردان لوزانو مقابل بی شکست ها

تیم ملی والیبال دو روز زودتر به ریو می رود
16روز تا برگزاری المپیک ریودوژانیرو؛

 والیبالیست‌های ایران با دو پله سقوط دهم شدند
اعلام رنکینگ بهترین تیم‌های ملی والیبال جهان

صربستان با غلبه بر طلایی‌پوشان برزیل طلا گرفت
فینال لیگ جهانی والیبال-لهستان