تاریخ انتشار: 1395/05/19 18:36
کد خبر: 268828

روح طارمی از این قضیه خبر نداشت/خبری که برای آقای گل خوب نبود!

در مورد ماجرای سفر مهدی طارمی و رامین رضاییان به ترکیه و عقد قرارداد رسمی با ریزاسپور به اندازه کافی قلمفرسایی شده است. با این حال دیروز ناگفته‌های جدیدی در این مورد شنیدیم که خواندن آن خالی از لطف نیست.
روح طارمی از این قضیه خبر نداشت/خبری که برای آقای گل خوب نبود!

می‌خواهیم کمی به عقب بازگردیم. روز بازی پرسپولیس و النصر عربستان و ضربه چیپ مهدی طارمی که خیلی سر و صدا به پا کرد. مهاجم بوشهری پس از گشودن دروازه النصری‌ها با شادی معنی‌داری جواب سعودی‌ها را داد. او نه تنها گل زیبایی زد بلکه در جواب حرکت زشت سعودی‌ها در بازی رفت، دستانش را دور گردن خود به شکل افقی کشید تا نشان دهد؛ خلاص! این حرکت مورد انتقاد سرمربی النصر قرار گرفت در حالی که باعث خوشحالی همه ایرانیان شد.

 

سعودی‌ها اسپانسر ریزاسپور

شاید روح مهدی طارمی هم خبر نداشت که باشگاه ریزاسپور ترکیه را سعودی‌ها حمایت می‌کنند. طارمی در حالی با اصرار رامین رضاییان به ترکیه رفت که همان روز با علی‌اکبر طاهری و مسئولان باشگاه پرسپولیس مذاکرات خوبی انجام داده بود و خبر توافق نهایی‌اش هم رسانه‌ای شد.اواسط مذاکره مهدی طارمی هول هولکی جلسه را بدون امضای قرارداد ترک کرد تا به رامین رضاییان ملحق شود؛ همبازی ملی‌پوش طارمی که با اصرار می‌خواست آقای گل را به ترکیه ببرد. ظاهراً باشگاه ترکیه‌ای به شرطی رضاییان را می‌خواست که طارمی نیز همراه او راهی این کشور شود که شد!شنیدیم این دو چند روزی هم در ترکیه کنار هم تمرین کردند و در همین حین متوجه شدند سعودی‌ها در پشت صحنه از لحاظ مالی ریزاسپور را ساپورت می‌کنند و این خبر خوبی برای آقای گل نبود!

 

طارمی از ترس برگشت؟!

مهدی طارمی که ماجرای سفرش به ترکیه کمی با رامین رضاییان متفاوت بود، وقتی متوجه شد سعودی‌ها به نوعی همه‌کاره ریزاسپور هستند، از سفر به این کشور به شدت پشیمان شد!آقای گل یاد آن روزی افتاد که با ضربه چیپ دروازه النصر عربستان را باز کرده و تهدیدات را نیز به جان خریده بود. حمله انتحاری تروریست‌ها به فرودگاه آتاتورک استانبول، کودتای ترکیه و ناامنی این کشور به همراه داستان سعودی‌ها مهدی طارمی را به این فکر واداشت که به ایران بازگردد.

 

آقای گل با ریزاسپور قرارداد ندارد؟!

منبعی که این خبر را در اختیارمان گذاشت به نکته عجیب و جالبی هم اشاره کرد: مهدی طارمی هیچ قرارداد رسمی با باشگاه ترکیه‌ای به امضا نرسانده است وگرنه نمی‌توانست به این راحتی ریزاسپور را ترک و برای پرسپولیس بازی کند!گرچه عکس‌هایی از امضای قرارداد مهدی طارمی با پیراهن ریزاسپور منتشر شد اما حرف‌های این منبع آگاه هم دور از ذهن نمی‌تواند باشد. مگر می‌شود بازیکنی با باشگاهی قرارداد داشته باشد و آنگاه به راحتی اردوی تیم را ترک کند و برای باشگاهی دیگر بازی کند؟!

 

رامین چرا برگشت؟!

اما ماجرای رامین رضاییان همان‌طور که گفتیم با مهدی طارمی فرق می‌کرد. حکمت کارامان سرمربی ریزاسپور ظاهراً رامین را با مهدی طارمی می‌خواست و وقتی آقای گل به ایران برگشت، دیگر رضاییان را هم نخواست! البته رامین رضاییان با باشگاه ریزاسپور قرارداد داشت و به همین دلیل به ترکیه برگشت و بدون مشکل هم توانست این قرارداد را فسخ کند!

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/39l8a7

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


خشم رضاییان از پیشنهاد سرپرست باشگاه پرسپولیس/ «رامین» قهر کرد و برگشت