تاریخ انتشار: 1395/05/19 18:20
کد خبر: 268835

تصمیم گرفتیم رضاییان را جذب نکنیم

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید باشگاه پرسپولیس تصمیم گرفت که رامین رضاییان را جذب نکند.
 تصمیم گرفتیم رضاییان را جذب نکنیم

برانکو ایوانکوویچ درباره حضورش در جلسه هیات مدیره باشگاه پرسپولیس، اظهار کرد:

قبل از هر چیز باید از آقای طاهری  و هیات مدیره تشکر کنم که من را به این جلسه دعوت کردند. وقتی مطالب فنی و مسائل مربوط به تیم مطرح می‌شود درباره آنها صحبت می‌کنیم. امروز  درباره رامین رضاییان صحبت کردیم، من هم نظر خودم را اعلام کردم.

وی افزود:

هیات مدیره از من خواست در مورد مسائل تیم صحبت کنم و از من سوال کردند که آیا در مورد کادر بازیکنانم راضی هستم یا خیر؟ من هم چیزی که واقعیت است را اعلام کردم و گفتم که بازیکنان و کادر خیلی خوبی در اختیار داریم و آنها دوست دارند کار کنند و یک آینده بسیار زیبا پیش‌رو داریم. در همین جلسه نظر قطعی در مورد رامین رضاییان ارائه شد  و تصمیم گرفتیم او را جذب نکنیم، زیرا تعداد بازیکنان بزرگسالمان به اندازه کافی است و لیست ما بسته شده است بنابراین تا نیم فصل جایی برای هیچ بازیکنی نداریم و با توجه به این که امروز دروازه‌بان جدید ما هم رسید، مشکل دروازه‌بان هم امروز حل شد. دروازه‌بان ما در تیم دبرسن مجارستان بازی می‌کرده و فکر می‌کنم که دروازه‌بانی خواهد بود که رقابت سالم و سازنده با بیرانوند خواهد داشت. او گلر خوبی است و هر لحظه نیاز داشتیم می‌تواند در درون دروازه بایستد و تجربه کافی دارد. کیفیت ایشان تضمینی بر کیفیت تیم است.

 

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس در ادامه، اضافه‌ کرد:

در نقل‌ و انتقالات همیشه سوالات حاشیه‌ای مطرح می‌شود. مهم‌ترین مساله این است که باشگاه کاملا شفاف در نقل‌ و انتقالات عمل می‌کند و مشخص است که چه کسی چه کاری را انجام می‌دهد. این تضمینی برای کار محترمانه است. چیزی که مهم است این که همه ما در جهت منافع باشگاه پرسپولیس حرکت می‌کنیم و محترمانه‌ترین نفرات را در اختیار داریم. صحبت‌های حاشیه‌ای همیشه مطرح خواهد بود. حتی در مورد این دروازه‌بان کروات هم مطرح می‌شود.

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3kak98

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رامین بعد از جواب منفی برانکو برای فسخ رفت