تاریخ انتشار: 1398/11/29 21:50
کد خبر: 70401

الهامی:با تمام احترامی که برای مس کرمان قائلیم، فردا محکوم به برد هستیم

سرمربی تیم فوتبال تراکتور ضمن درخواست جدی از هوادارانشان برای حمایت این تیم اعلام داشت هافبک پرویی این تیم هنوز به شرایط بازی نرسیده است.
الهامی:با تمام احترامی که برای مس کرمان قائلیم، فردا محکوم به برد هستیم

ساکت الهامی سرمربی تیم فوتبال تراکتوردر نشست خبری پیش از بازی تراکتور و مس کرمان، اظهار داشت: «بازی‌ها به جایی رسیده است که هر روز سخت‌تر از دیروز می‌شود و ما هم با یک تیم قابل احترام به نام مس کرمان بازی داریم. شرایط جام حذفی کاملاً متفاوت است.»

 وی در ادامه افزود: «ما می‌خواهیم تا آخر این راه را برویم و با تمام احترامی که برای مس کرمان قائلیم، اما فردا محکوم به برد هستیم. دوست داریم روند رو به رشد خود را ادامه دهیم بازی‌های جام حذفی واقعاً سخت است، اما تمام سعی و تلاش‌مان را خواهیم کرد که انشا الله از این به بعد به سلامت از این مرحله عبور کنیم.»

سرمربی تیم فوتبال تراکتور با درخواست از هواداران این تیم برای حضور در دیدار فردا، خاطرنشان کرد: «ما الان تمام امید و پشتوانه‌مان هوادارانی هستند که برای‌مان سنگ تمام گذاشتند و هفته گذشته نیز در دمای منفی 17 درجه به ورزشگاه آمدند از آن ها ممنوم اما در این دیدار مقابل مس کرمان، ما بیشتر از دیدارهای قبلی به هواداران‌مان نیاز داریم.»

الهامی ادامه داد: «از هواداران‌مان ممنونم، اما فردا بیشتر به حمایت آنها نیاز داریم تا از این مرحله عبور کنیم. برد فردا خیلی به ما کمک خواهد کرد. به همین خاطر، با بچه‌ها صحبت کردیم و ان‌شاءالله تمام فکر و ذکرشان را گذاشتند تا فردا برنده از زمین خارج شوند.»

وی در پاسخ به این سوال که «آیا برای بازی فردا بازیکن غایب دارید یا خیر، گفت: «یکی دو بازیکن داریم که وضعیت‌شان به طور کامل مشخص نیست که فردا آنها را در اختیار داشته باشیم یا خیر، فعلا اگر در این مورد صحبت نکنیم بهتر است.»

سرمربی تراکتوربا اشاره به وضعیت تیم مس کرمان، یادآورشد: «تراکتور صد درصد برای بازی فردا آماده است اما اگر به شرایط مس کرمان هم نگاه کنیم، می‌بینیم که مس تیمی است که در مرحله قبل، ذوب‌آهن را حذف کرده است. ان‌شاءالله اگر بازیکنان‌مان فردا خودشان باشند، می‌توانیم برنده شویم.»

الهامی  درارتباط با آخرین وضعیت ویلیان میمبلا هافبک اهل پرو، گفت: میمبلا به تبریز برگشته و مصدومیتش نیز تا حدود زیادی برطرف شده است. با این حال، او هنوز به شرایط بازی نرسیده و یکی، دو بازی می‌تواند به جمع ما اضافه ‌شودو به نظر من میمبلا نیز بازیکنی است که مثل بقیه بچه ها می‌تواند در ادامه راه به ما کمک کند.»

 

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/36jbj9

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


زمان برگزاری دیدار تراکتورسازی تبریز و مس کرمان مشخص شد