تاریخ انتشار: 1398/11/29 11:24
کد خبر: 70471

مگوایر: هیچ عمدی برای مصدوم کردن این بازیکن وجود نداشت!

هری مگوایر، مدافع انگلیسی منچستریونایتد مدعی شد تصمیم داور مبنی بر اخراج نکردن او درست بوده است.
مگوایر: هیچ عمدی برای مصدوم کردن این بازیکن وجود نداشت!

دیشب یونایتد در شرایطی با دو گل برابر چلسی به برتری دست یافت که این دیدار حواشی فراوانی داشت. فرانک لمپارد در پایان بازی مدعی شد هری مگوایر باید از زمین اخراج می شده، اما این مدافع انگلیسی که دیشب موفق به گلزنی هم شد، تاکید کرد هیچ عمدی در برخورد با میچی باتشوایی نداشته است.

هری مگوایر گفت: "می دانم که با باتشوایی برخورد کردم و من احساس می کردم او قرار است روی من پرتاب شود و واکنش من طبیعی بود، من پایم را مانع قرار دادم تا او را متوقف کنم. من نمی خواستم به او لگد بزنم و هیچ عمدی در کارم نبود.

از نظر من تصمیم درستی گرفته شد، زیرا اگر چه من با باتشوایی برخورد داشتم، اما هیچ عمدی از سوی من مبنی بر مصدوم کردن این بازیکن وجود نداشت. این فقط یک واکنش طبیعی بود، من از بازیکن حریف عذرخواهی کردم و خوشحالم که داور صحنه را به درستی مشاهده کرد."

هری مگوایر در مورد برتری یونایتد مقابل چلسی گفت: "پیروزی بسیار خوبی بود، ما می دانستیم برای کاهس فاصله باید پیروز شویم و سه امتیاز مهم به دست آوردیم. ما در این فصل در بسیاری از مقاطع قادر به حفظ ثبات نبوده ایم و فشارها شرایط را برای تیم دشوار می کرد. حالا نیز نباید از کسب این پیروزی خیلی هیجان زده شویم و می دانیم که در بازی های بعدی نیز چنین فشاری برای کسب نتیجه وجود خواهد داشت."

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/3zxkvj

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


شکست خانگی چلسی برابر یونایتد