تاریخ انتشار: 1398/11/29 10:36
کد خبر: 70477

اتفاق اخیر به شخصیت استقلال لطمه زد و شان این تیم را در آسیا پایین آورد!

پیشکسوت باشگاه استقلال گفت: چرا نباید با سرپرست تیم استقلال همکاری‌های لازم انجام شود که در آستانه یک دیدار حساس آسیایی چنین حاشیه‌ای ایجاد شود.
اتفاق اخیر به شخصیت استقلال لطمه زد و شان این تیم را در آسیا پایین آورد!

داریوش یزدی در گفتگو با خبرنگار اظهار داشت: من از ابتدا بنا به دلایل خودم موافق این نبودم که سعید رمضانی سرپرست استقلال شود. اما وقتی این انتخاب صورت گرفت حداقل خود باشگاه باید از این انتخابش حمایت کرده و با او همکاری لازم صورت گیرد. اتفاقی که متاسفانه نیفتاد تا در آستانه یک دیدار حساس آسیایی رمضانی که مدیر تیم است از همراهی کردن کاروان آبی ها به کویت خودداری کند. این اتفاق به شخصیت استقلال لطمه زد و شان این تیم را در آسیا پایین آورد.

پیشکسوت آبی پوشان ادامه داد: قدری به عقب باز می گردم و از جایی شروع می کنم که مجیدی این مسئولیت بزرگ را پذیرفت. در واقع فرهاد روی اعتبار و محبوبیت خودش ریسک بزرگی کرد و من خوشحالم از این که می بینم از این ریسک سربلند بیرون آمده و امیدوارم در آینده هم نتایج خوبی بگیرد.

وی اضافه کرد: از روزی که فرهاد کارش را شروع کرد رفتار تاکتیکی تیم درون زمین و نتایج، یک شیب ملایم منفی دارد. من امیدوارم این شیب ملایم فنی ناشی از فشردگی بازیها و سفرهای متعدد باشد. نه این که به خاطر از بین رفتن تدریجی اثرات فنی استراماچونی. چون اگر این حالت دوم باشد قدری خطرناک است.

یزدی خاطرنشان ساخت: مدتی است که زمزمه‌هایی مبنی بر گلایه های فرهاد مجیدی به گوش می رسد و متاسفانه باید بگویم آنچه که ما از بیرون استنباط می کنیم این است که او حق دارد. متاسفانه در مدیریت باشگاه اختلالاتی وجود دارد که خواهی ناخواهی روی تیم تاثیر می گذارد.

مدافع پیشین آبی پوشان در خصوص فشردگی برنامه این تیم تا پایان سال بیان داشت: ۸ بازی در یک ماه بسیار سخت است و حتی در اروپا هم شاهد چنین برنامه ای نیستیم. این هم به دلیل بی برنامه و بدون رییس بودن فدراسیون و بی صاحب بودن فوتبال است. وگرنه نمی شود یک تیم در ۳۰ روز ۸ بازی رسمی داشته باشد که اکثر آنها هم خارج از خانه باشد.

وی اضافه کرد: در این میان نقش ریکاوری بسیار اهمیت دارد. شاید در بالا بودن تعداد مصدومان فعلی ریکاوری بی تاثیر نبوده باشد. در این شرایط تیم وقت چندانی برای تمرین ندارد و تنها با ریکاوری می توان بازیکنان را در شرایط مطلوب نگه داشت.

یزدی تاکید کرد: بازیکنان استقلال جنم و شایستگی شان را نشان داده و ثابت کرده اند که بهترین هستند. کادر فنی تیم هم بسیار خوب است و فرهاد توانسته نفراتی شایسته و در راس آنها مجید نامجو مطلق را به همکاری بگیرد. این کادر فنی و کادر بازیکنی خوب، یک کادر مدیریتی مجرب و کاربلد هم می خواهد تا پازل باشگاه تکمیل شود و من  امیدوارم هرچه سریعتر تکلیف مدیر عامل باشگاه هم تعیین شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2avxpg

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


 فوبیای تلخ آبی پوشان؛ مجیدی زودتر چاره ای بیندیشد