تاریخ انتشار: 1395/05/18 15:33
اختصاصی/
کد خبر: 269118

آمار و ارقام هفته ی اول لیگ یک/ شمالی ها در صدر

هفته ی اول لیگ یک آبستن حوادث وحواشی زیادی بود که در ادامه به آنها می پردازیم.
آمار و ارقام هفته ی اول لیگ یک/ شمالی ها در صدر

به گزارش سرویس لیگ یک فرتاک ورزشی، فصل جدید لیگ یک گرچه حواشی زیادی داشت، اما آمار و ارقام 9 دیدار هفته ی اول را با هم بررسی خواهیم کرد و به نتایج جالبی خواهیم رسید.

هفته ی اول لیگ یک، 23 گل را در خود جای داد و گلهای زیبا و حساس متعددی نیز در آن به ثمر رسید. از گل دقیقه 90 اصغر نصیری برای پارس جنوبی و حامد محمودی برای مس تا گلهای ایستاگی بازی آلومینیوم اراک و ملوان.

پرتماشاگرترین بازی

بازی سپیدرود رشت مقابل بادران تهران که به نحوی تکرار بازی آخر فصل گذشته ی لیگ دو بود، با داشتن 10 هزار تماشاگر، پرتماشاگرترین بازی لیگ یک بود و بازی خونه به خونه و استقلال اهواز نیز 6 هزار نفر تماشاگر داشت.

کم تماشاگرترین

رقابت دو تیم خیبر خرم آباد و فولاد یزد با 300 نفر تماشاگر و همچنین نساجی مازندران و اکسین البرز نیز با 700 تماشاگر کم تماشاگرترین بازی های هفته اول بودند.

کارت زرد

هفته ی اول لیگ یک دارای 24 کارت زرد بود و بیشترین کارت زرد را نیز بازیکنان ملوان دریافت کردند و ایرانجوانی ها نیز در رده ی دوم قرار گرفتند.

کارت قرمز

ایمان باصفا از فجرسپاسی شیراز و علیرضا زارعی از ایرانجوان بوشهر دو اخراجی هفته ی اول لیگ یک بودند.

تعداد گلها

مجموعا 23 توپ از خط دروازه ها عبور کرد و دو توپ نیز از خط دروازه عبور کرد، اما مورد قبول واقع نشد. در مجموع 23 گل، 14 گل سهم میزبان بود و 9 گل را نیز تیم های میهمان به ثمر رساندند.

پنالتی

در مجموع هفت پنالتی در هفته ی اول رقم خورد که از این هفت پنالتی، شش پنالتی گل شد و نکته ی جالب، هر شش پنالتی برای تیم های میزبان اعلام شد.

پرگل ترین بازی

بازی آلومینیوم اراک و ملوان بندرانزلی با 5 گل، پرگلترین بازی لیگ یک هفته ی اول بود.

کم گلترین بازی

بازی پارس جنوبی جم مقابل مس رفسنجان، خونه به خونه مقابل استقلال اهواز و سپیدرود رشت مقابل بادران، با ردوبدل شدن یک گل، کم گلترین بازی ها بودند.

بهترین تیم هفته

سه تیم گل گهر سیرجان، خونه به خونه و اکسین البرز بهترین تیم های هفته ی اول بودند.

خبرنگار: "حسین پنبه کار"

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/2rljoz

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


رشته های نساجی پنبه شد/ اندیشه های حاجی فیروز، محمود را به فکر برد
اختصاصی/