تاریخ انتشار: 1398/11/28 13:33
کد خبر: 70591

سهم تماشاگران پرسپولیس در بازی با الشارجه مشخص شد

ظرفیت ورزشگاه محل بازی تیم های الشارجه و پرسپولیس 13 هزار نفر است که هزار صندلی را در اختیار هواداران تیم ایرانی قرار می‌گیرد.
سهم تماشاگران پرسپولیس در بازی با الشارجه مشخص شد

 و به نقل از سایت باشگاه پرسپولیس، نشست هماهنگی مدیران برای بازی پرسپولیس و الشارجه از سری رقابت های روز دوم مرحله گروهی لیگ قهرمانان آسیا 2020، گروه c، به ریاست چئون هین چانگ از هنگ کنگ و با حضور ارزیاب داوری، دیگر نمایندگان کنفدراسیون از بخش های مختلف از جمله امنیت، نمایندگان نهادهای ذیربط در برگزاری مسابقه و نمایندگاه دوباشگاه از ساعت یازده به وقت محلی در ورزشگاه شارجه آغاز به کار کرد.

افشین پیروانی، علیرضا اشرف، محمد فارسیان و امیر علی حسینی از حاضران در این جلسه بودند.

در این جلسه نماینده کنفدراسیون ابتدا طبق روال به شرح و یادآوری بعضی قوانین و پروتکل های قبل و حین برگزاری مسابقه پرداخت

در ادامه درباره وضعیت لباس ها تصمیم گیری شد که بر اساس آن پرسپولیس یک دست سرخپوش و الشارجه یک دست سفید پوش خواهد بود. دروازه بان ها هم با همین ترتیب یک‌پارچه سبز و زرد به تن می کنند و نیمکت نشینان نیز در سمت پرسپولیس کاور طوسی و در سمت الشارجه کاور کرم رنگ به تن خواهند داشت.

ظرفیت ورزشگاه 13 هزار نفر اعلام شد که بیش از هزار صندلی آن در اختیار هواداران پرسپولیس خواهد بود. درهای ورزشگاه نیز از ساعت 17 و 35 دقیقه به روی تماشاگران دو تیم باز خواهد شد. حرکت پرسپولیس از هتل نیز در ساعت 17 و 30 دقیقه است. 

گفتنی است کنفرانس خبری پیش از بازی سرمربی پرسپولیس امروز از ساعت 16  و تمرین رسمی از ساعت 19 در ورزشگاه الشارجه انجام می شود.

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4vdq9j

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


گرشاسبی: رایزنی‌ها برای تمدید قرارداد بازیکنان ادامه دارد