تاریخ انتشار: 1398/11/26 23:00
کد خبر: 70782

فوق ستاره بارسا ناکام در گلزنی

لیونل مسی برای چهارمین بازی متوالی در لالیگا نتوانست برای بارسلونا گلزنی کند.
فوق ستاره بارسا ناکام در گلزنی

بارسلونا امشب به زحمت توانست از سد ختافه عبور کند. گریزمان(روی پاس مسی)و سرجی روبرتو گل های بارسا را زدند و پاسخ ختافه به این دو گل برای به تساوی کشیده شدن بازی کفایت نمی کرد.

بارسا در حالی امشب به پیروزی رسید که یک بار دیگر نام لیونل مسی در فهرست گلزنان به چشم نمی خورد. فوق ستاره بارسا برای چهارمین بازی متوالی در امر گلزنی ناکام ماند. او پیش از این برابر والنسیا، لوانته و رئال بتیس هم موفق به گلزنی نشده بود؛ با این حال مسی در این چهار بازی توانسته شش پاس گل بدهد که در نوع خود جالب توجه است.

ناکامی مسی در گلزنی از آوریل 2016 بی سابقه بوده است و ندیده بودیم که او در 4 سال گذشته در 4 بازی متوالی لالیگا موفق به گلزنی نشود. همچنین ارسال شش پاس گل در 4 بازی متوالی نیز از ماه می 2016 بی سابقه است. مسی البته همچنان با 14 گل زده در صدر جدول گلزنان لالیگا قرار دارد و او را کریم بنزما با 13 گل تعقیب می کند.

موتور گلزنی مسی در شرایطی خاموش شده است که بارسا بازی های حساسی را پیش رو دارد. هفته بعد بارسلونا باید به زمین ناپولی در دور رفت یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان برود و سپس بازی با رئال در سانتیاگو برنابئو پیش رو خواهد بود. آبی اناری ها برای موفقیت در این دو چالش دشوار، بیش از همیشه به گلزنی مسی نیاز دارند. فوق ستاره باز خواهد گشت؟

 


کپی لینک کوتاه خبر: https://fartakvarzeshi.com/d/4jdeqp

اخبار مرتبط



آخرین اخبار


فوق ستاره تکنیکی بارسا، سازنده 5 گل اخیر!